Ü.K.Bölüm 13

166 18 43
                                    

MEDYA EFE

NAZLIDAN

Arkadaşım güneşlerin evinden çıkmıştım ve annemleri gelmesine daha iki gün vardı .Bir anda üniversitede olan arkadaşım İsmail geldi aklıma kaç senedir üniversityi bitiremiyordu ve resmen evde kalmış da denilebilirdi.İsmaili aradım ve ne yaptığını sordum verdiği cevap karşısında şoka girdim

"Canım ben zuhal topala çıkıcam ve evlenecem şimdi kulisteyim ve hazırlıklarım yapılıyor."

Ne diyor du ya bu "saçmalama İsmail ciddiyim arkadaşlıktan reddederim seni" en sonunda İsmail telefonu kapattı ve bende hemen amcamlara gittim. Yağız evde tek başınaydı.Ve birazdan efeninde burada olacağını söyledi Çok sevinmiştim canım sevgilim efe de gelecekti ama bir sıkıntı vardı içimde hemen televizyonda fox tv yi açtım ve resmen kapatmam aynı anda oldu karşımda İsmail vardı .Ciddiydi bu çocuk çıkmıştı bense hala ne olduğunu anlamayıp telefonumdan Yağmuru aradım.

İkinci çalışta açtı.

"noldu nazlı"

"kanka hemen fox tvyi aç hemde hemen " dedim.

"dur bir dakika bakıyorum hemen dedi ve......................... "sanırım o anda ufak çapğlı bir şoka girmişti çünkü İsmail orada locada olan hanifeye sürpriz yapmış teklif ediyordu hemde iğrenç sesi ve iğrenç şarkısıyla."AMAN ALLAHIM" diye geçirdim içimden. Sonrasında ben yağmur ile konuşurken kapı çaldı ve efe geldi.Efeye sarılıp öpücük kondurdum yanaklarına sonrasında yağmurun sesiyle irkildim.

"kanka öpüşmeniz bittiye eğer söze gireyim "

"aaa evet kanka noldu ne dicektin?

"nerdesin diyecektim bizim eve gelsene."

"kanka şuan yağızlardayım ve efede burada istersen sen gel h em beni tek kız olarak bırakmamış olursun ne dersin?

sanki ben yağızlardayım dediğimde yağmurun heyecanını duyuyordum ve sonra o heyacanla

"tam..tamam. olur gelirim tabiii "dedi.Sanki anlamıştım biraz yağmur her yağz dendiğinde hecanlanıyordu sanırım onu seviyordu. İnşallah diye geçirdim içimden çünkü ben yağmuru gerçekden çok seviyordum ve bizim BFF miz vardı ben Güneş YAĞMUR EYLÜL...

yağmurdan


nazlı öyle deyince gerçekten heyecanlandım çünkü ben yağıza resmen aşıktım hemen üzerimi giyindim ve hemen arabamı çalıştırıp yola çıktım.



ÜVEY KARDEŞLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin