Ü.K.Bölüm 9

174 16 8
                                    


Kulağıma fısıldadığı şey ise "oda nazlıyı seviyor" du. Çünkü nazlı onu seviyor oda nazlıyı seviyormuş Üstelik bu günde geleckmiş ve nazlıyı sevdiğini  bugün nazlıya söyleyecekmiş.Ben bunları duyunca kendimi yere atma isteği duydum çünkü ben olmaması gerktiği gibi ama var olan aşk duygusunu gerçekden ilk nazlıda tatmıştım ve nazlıya gerçekden aşıktım. Bugün düğünede geliyor acaba kim diye kendi kendimi yerken arabaya bindik ve düğünün yapılacağı otele geldik.Nazlı usulca arabadan indi ve  herkesin gözü ona kaydı .Herkes sanki daha önce güzel kız görmemiş gibi nazlıya hayretle bakıyordu tabii bende öyle bakmıştım. BANA ÇEKMİŞLER diye düşünürken otele efe geldi ve o uslu akıllı çocuk heyecanlı bir şekilde ben, nazlı,yağız ,güneş ,yağmur ,eylül ,akın ,ismail  ve bizim tayfanın olduğu yere doğru yürüyordu.Masalar fazlasıyla genişti ve ben ve nazlı kendi arkadaşlarımızla aynı masada oturuyorduk ve benim ile nazlının arasında bir sandalye vardı ve efe gelip oraya oturdu.Nazlının arkadaşları yavaş yavaş dğılacaktı. Güneş sevgilisi Uzay ile ,Yağmur ise almanyaya gidip dedesinin çiftliğine gidecekti. İki kişi gitti kafadan. Sonrasında eylül sevgilisi serkay ile başka bir masaya geçeceklerini söyledi. Masada sadece ben yağız, nazlı, bizim tayfa(berke, arda ,kerem, anıl fln) nazlının en yakın iki erkek arkadaşı İsmail ve akın kalacaktık ve de tabiiki efe. Masada tek kız olan nazlı hiç kimseye bakmıyor gibiydi ama çaktırmadan efeye bakıyordu. Bense hala nazlının sevdiği çocuğu arıyordum bugün düğüne gelecekti ama ortada bizim tayfadakilerden başka yakışıklı çocuk yoktu. Nazlı o kişinin kendisini sevdiğini bilmiyordu. Ben ve efe ve tayfamız çocukluk aerkadaşıydık sonrasında onlar başka bir koleje gittiler ve bende başka koleje ama hala onlara bizim tayfa diye seslenirim.

Yağızda bizim tayfadanmış bunu sonradan öğrendim ama yağızı ilk başta nazlının sevgilisi diye sevmemiştim ama sonrasında sevmiştim. Yağız çok iyi birisiydi ama mkonumuz bu değldi. Nazlı lavaboya gitmek için izin istedi ve de efe arkasından gitti. Acaba efemi diye düşündüm ama sonrada yok canım yaa diye kendime teselli verdim .Ayn okuldalardı ve tanışıyorlardı. Bunun olmamasını diledim ve dışarıya çıktım.


Nazlıdan

Masada kinse konuşmayınca efe ikle aynı ortamdaydık ve ben bu sıkıntı içinde onun yüzüne bakmadan duramıyordum.Ben ona onu sevdiğimi söylemiştim o ise cevap dahi vermemişti. Şunu öğrendim efeyi davet eden kişi erendi çok yakın arkadaşlardı .Efe eren aslında telaffuzu falan da iyi yani çocuğum falan olursa adını EFE EREN koyayım bari..En sonunda dayanamadım ve lavabo için izin istedim kuzenim o arada efeye bir bakış attı Noluyor laann diye içimden geçirsemde fazla önemsemedim ama o bakışdan sonra efe benm arkamdan geliyorduyy ve daha sonrada eren masadan kalktı.Eren dışarıya çıkmıştı efe ise benim arkamdaydı aniden yüzümü arkaya çevirdim ve o an efe bana adımını atıyorduy ve dudaklarımız birbirine deydi öyle bir utanç verici şeydiki küçük çaplı bir şok geçirdim sonrasında efe bana bir şey dedi ve ben hemen ona sarıldım.bana dedeği şey "nazlı seni ilk gördüğüm günden beri seviyordum sen benim yanıma geldiğinde beni sevdiğini söylediğinde gerçekden çok heyacanlıydım ve bir şey söyleyememiştim arada sırada hatta her zaman seni izliyordum sırf senin beni rahat görmen için kantini yanındaki yerde oturur oldum ve senş rahatça oradan izleyebiliyordyum ve seni seviyorum "dedi. NAZLI ŞOK,NAZLIİPTAL,NAZLI VEFATTT


ÜVEY KARDEŞLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin