Bugün arkadaşım Güneşlerin evinde kalmıştım çünkü gerçekden de eren gerzeği ile Aynı evde kalamazdım. Sonrasında Güneş ile hemen respectshopa girip biraz alışveriş yapalım dedik sonrasında bi duman hiphop,boş laf yapma git sweetshirt+beresini aldık VEDE son çıkanlardan biri olan I'M THE KİNG'i n sweetini aldık hemde çok güzel fiyatlara süper şeyler bayılıyoruz yaa...Sonrasında Güneş önceden almıştı bende batı yakası albümünü aldım. Sonrasında 15 tatilde olduğumuzdan dolayı Nida ,Anıl piyancı, Emrah Karakuyu, AİS EZHEL ve Şehinşahın birlikde çıkacağı konseri söyledi ve biz dururmuyuz tabiiki istanbuldan izmite gidiyoruz..Bu sırada efe ile konuşmadığımı fark ettim ve ona mesaj attım ve bu izmit işini söyledim .Efede kndisininde geleceğini söyedi bense sadece tamam diyebilmiştim. Güneşde sevgilisi Uzayı aradı çok değişikti aşkları neyse.Hep birlikde konsere giderken Biletlerimizi falan kontrol ettim ve biz bayağı erken gidiyorduk yani en önlerde olacaktık bu ben ve Güneş için çok iyiydi. Konser sırasında en öndeydik ve Güneş hemen telefonundan konum attı ve ben uzay ile efeyi etiketledi. Sonrasında konser başladı ve şuan karşımızda onlar duruyor. Anıl piyancı sonrasında bizim favorimiz olan adamı çağırdı.DJ ARTZ .Herkesdewn "ooooooooooooooooooooooooo" diye seser geliyordu ve o sırada anıl piyancı iki kişinin sahneye çıkabileceğini söyledi ve bu kişiler en önlerde olan ben ve Güneş olmuştuk . Hemen çıktık ve onlarla tanışma fırsatı yakaladık. Gerçekden çok iyi kişiler ve hala favorimiz onlar. Sonrasında konser bitiminde bize sohbet etmeyi teklif ettiler ve bizde dururmuyuz yapıştırdk cevabı "EVET,EVET,EVET"..............
BU BÖLÜM KENDİNİ 100/100 BİLEN KİŞİ CANIM ARKADAŞIMA GELSİN DAHA BÖYLE NİCE GÜZEL BÖLÜMLERE İNŞALLAH CANIM KANKAM....:)))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÜVEY KARDEŞLER
UmorismoNazlı ve Eren'in alışa gelmiş basit klişe bir hikayesi ama onların ki tamamen ters gelişen bir hikaye. Peki kader ne zaman onları birbirine bağlayacak aileleri bu durum karşısında ne gibi yanıtlar vermeye başlayacak...