Ü.K.B.5

275 18 8
                                    

MULTİ NAZLI

Eren denen şahıs ile konuştuk ve kendimizden bahsettik.Sonrasında ailemizin düğün olayı aklïmiza gelince hemen ben bir mağazaya girdim ve eren de peşimden geldi.Güzel bir kıyafet istiyordum ve ben kendi kendime bu işi beceremezdim. o anda telefonuma instagramdan bildirim geldi ve Yağmur ,Eylül ve Güneş o sırada alıśveriş merkezinden konum atmişlardï.Ve bende hemen güzel kïyafetten anlayan Eylülü aradim .Telefonuma eylülü eyleeeellll diye kaydetmiştim hangi kafada olduğumuda bilmiyordum da neyse.Sonrasında eyluull yazinmiza geldi ilk olarak benimle konuştu ama sonra direkmen Erene bakıyordu.Nazlı yine şok Nazlı yine iptal .Nazlı hep ŞOK ZATEENNN...Eylüle acımasızca bir bakıś attiim ve hemen söze girdim.

"Kanka ben seni meteor dikizle diye çağırnadım.İşimize bakalım istersenn..."

"Ha hee diye şaşkinca bakan eylüle acimasizca bakis attim ve hemen bana vitrindeki siyah sırt dekolteli uzun bir abiyeyi gösterdi.Bende hemen içeri girip elbiseyi denedim.O arada eylül ve Erenin sesini duydum.Gülüşüyorlardï.Noluyo lan diye fırladım. O arada ikili beni fark etmiş olcakki ağızlari açık bana bakiyorlardi.Noldu Eylül dedim.

"Kanka süperr diye bağirdi. Bende safca ciddimisin dedim.Oda fark etmiş olacakki saçlarim ile elbisemin uyumunu hemde Nasıl dite karşılik verdi. Bense hala bana öküzün trene baktiği gibi bakan Erene döndüm.

"Önceki gibi yine hiçmi güzel kiz gormedin dedim.

"Bu kadarını görmedim"dedi.Nazlı yine şok Nazlı yine iptal zaten Nazlı hep ŞOK diye içimde bağirdim.

Bense kamyoncu dayı edasıyla 

"Banamı bakıyon "dedim. Ses gelmedi sonrasında görevli hemen sordu

"Alacak mısınïz?Kasaya götüreyimmi?"

Tabiki alıyoruz diye söze atladï eylül ben se sadece kasaya gidip parasınï verdim.

Sıra bizik kalasımiza kiyafet almaya geldi .Oda bir arkadaşını aradi ve Ege diye birisi burada belirdi. Önce bana sonra Eren öküzüne baktı.

"Kanka kim bu ?"dedi.

"Nazlı ben "diye söze atladım.Çdocuk hemen yanima geldi ve konuşmaya başladı.Benimkide tam bir "E" şanssızliğı heralde.İsimlere bakya:Efe,Eren.Eylül,Ege... Aaa eylülü kariştirdim araya.:) Hepsi E ile başliyor ne hoş diye cırladım.Sonrasında Eren bey hemen ilk girdiği mağazadan kiyafet aldı.Sonrssında Ege bey ile biz bayağı iyi olduk ama bu iyi oluşum sadece Eren öküzünü kiskandirmak içindi.

Erenden

İlk girdiğim magazadan kiyafet!erimi aldım ve o sirada ege ile nazlının seslerini duydum.Ege sanirım Nazlının telefon numarasını alıyordu .Bu kadarıda fazlaydï ama .Aaa ben bu kïzıkıskaniyormuydum acaba .İč sesim "Evet,Evet,Evet"diye haykırsada saçmaladığımı düśündüm ve hemen ortaya atıldım,

"Egecim biraz fazla ilwri gitmiyormusun acaba???"

"Hayır abi biz Nazlıyla iyi anlaştık ,dedi.

"Aynen ya böyle tatlı arkadaśın var ve bana söylemiyorsun"dedi Nazlı.O an sanki kan beynime sıçradı ve hemen Nazlının elini tutup 

"Alışveris bitii haydi Nazli annen merak eder seni.

"Ben anneme haber veririm hem swna noluyor? Biz sadece ege ile arkadaşız hem benim sevdiğim čocuk var yani noluyor olum sana !!!"dedi ve gitti.O sırada sanırım arkadaśı Yağmur ve Nida da gelmişti.Hepsi birlikte gittiler ben se hala yaptiğim o kabaca davranıśtan ötürü kendime küfrediyordum.








ÜVEY KARDEŞLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin