Yorumu atan kişiyi gördüğümde bir an bayılmak gibi bir his gelmişti içten içe.Çünkü bana ilk yorumu ve ilk beğeniyi gönderen kişi Efeydi.Ben o an şoka girmiştim.Benim sevdiğim çocuk efe bana yorumda"Nazlı çok güzel olmuşsun akşamda göreceğim zaten seni düğün yerinde ama olsun şimdiden gü<el olduğunu gördüm" yazıyordu.Nazlı şok nazlı iptal ve her zaman olduğu gibi NAZLI HEP ŞOK.. Annemin düğününe oda gelecekti bu çok iyi bir şeydi ve ben bayağı güzel olmuştum ve asil duracaktım.Kim düğüne çağırdı acaba derken aklıma Yağızcığım geldi bir an Erenin maviş gözleri arasında onun bakışlarına maruz kalırken sevgilime sarılır gibi Yağıza sarıldım ve sessizce ona efeyi çağırdığı için teşekkür ettim.Ama yağız hiç bir tepki vermedi ve ben yapmadım edasıyla"İyide kuzen ben çağırmadım ki efeyi " dedi. "fuck "dedim iyide yağızdan başka kim çağırmış olabilşirdiki efeyi.Ben öyle kara düşünceler içindeyke Erenin yanıma gelmesiyle her şey bozuldu.Bana çok güzel olduğumu söyledi bense her zamanki gibi dil çıkardım. Sonrasında yağız"bir durum mu var canım" dedi.Eren ŞOK Eren İPTAL Eren VEFAT.."Hayır kardeş bir sorun yok sadece üvey kardeşimle konuşuyordum "dedi.Yağızın ağzını tutamıyacağını biliyordum hem komik hem de çabucak birşeyler söyleyen birisiydi."yani öyle kuzenime falan yaklaşınca bir işkillendim açıkçası.Hem zaten benim öyle birşeuyi düşünmem bile hataydı.Çünkü benim güzeller güzeli kuzenimin Nazlımın sevdiği çocuk var ." Eren yine ŞOK Eren yine VEFAT Eren hep VEFAT zaten...
ERENDEN:
Kuaförün önünde sigaramı içerken karşı bayan kuaförüne Nzlının ve o yanındaki erkeği gördüm bana iğrenç ve komik karışıık bir bakış fırlatınca dayanamayıp güldüm sonrasında sinirlenip hemen içeri girdi.Sevgiliside bayağı iyiymiş diye içimden söyleniyordum.Sonrasında aklıma Nazlının kolajinde okuyan en yakın arkadaşım resmen ikizim dediğim çocuk Efeyi babamın düğününe çağırmadığımı hatırladım ve hemen Efeyi aradım sonrasında Efede bu durumdan memnun olacağını sevindiğini söyledi bende mutlu oldum deyip telefonu kapattım sonrasında saçı makyajı herşeyi bitmiş olan Nazlının yanına gittim .Bana öncekşi sefer dediği gibi.HİÇmi güzel kız görmedin" dedi.Bense "senin kadarını hayır" dedim.Sonrasında tekrardan çok güzelsin dedim ve o arada da Yağız beyefebndi g eldi bir sorun olup olmadığını sordu bense olayı izah ettim sonrasında yağızın sevgilisi değilde kuızeni olduğunu öğrendim ve aşırı mutlu oldum ama sonrasında yağız nazlının birini sevdiğini söyledi.Ben o sırada nazlının hafifden sesini duydum galiba "n sevgi ama tek taraflı "dedi. BEN bunu duyunca ayrı bir mutlu oldum ama sonrasında yağızın son söylediği şeyi duyunca kendimi yere atasım geldi.
yağız "yani öyle kuzenime falan yaklaşınca bir işkillendim açıkçası.Hem zaten benim öyle birşeuyi düşünmem bile hataydı.Çünkü benim güzeller güzeli kuzenimin Nazlımın sevdiği çocuk var ." dedikden sonra yanıma gelip kulağıma bir şey daha söyledi ve ben bnunun ardından kendimi yere atma isteğinde bulundum
ACABA NE DEDİ????
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÜVEY KARDEŞLER
HumorNazlı ve Eren'in alışa gelmiş basit klişe bir hikayesi ama onların ki tamamen ters gelişen bir hikaye. Peki kader ne zaman onları birbirine bağlayacak aileleri bu durum karşısında ne gibi yanıtlar vermeye başlayacak...