Ü.K.Bölüm 11

175 18 5
                                    

Arkadaşlar merhaba sadece bu bölümü erken yazmamın sebebi E kişisi kankacım sana burdan kucak dolusu öpcükler ve kanka yeni 5bölüm hızlı gelsin sirf senin için bu gün 3.bölümü yaziyorum💋💋💋💋💋💋 

Erenden

Yapmamam gereken bir şeyi söyledim ve yaptım."ben sana aşık olmuşken sen başka biriyle hemde benim canım arkadaşım efeyle çıkamassın dedim ve onu kendime çektim ve Efeye sert bir yumruk geçirdim.

Nazlıdan

Eren öyle sinirli gelince bende dayanamayıp "biz çıkıyoruz"dedim.O ise "ben sana aşıkken başkasiyla helw ki en yakin arkadaşım efeyle çıkamassın"dedi ve beni kendine çekerek Efeye yumruk attı.Bense olayın şokunu altlatır altlatmaz kendimi geri çekip erene bir tokat attïm ve "sen kimsin ya ben efeye aşığım ve her zaman onu bekledim senin gibi bir yavşak için sevgimden efemden vazgeçmem dedim ve o anda ani bir hareketle erenin gözüne bakıp" ben bu adama aşığım"dedim ve efeye sarıldım. O sırada efe hemen geri çekildi ve "hatïrlat sevgilim daha sonra  tekrar sarılacağız  ama halketmem gereken bir şey var "dedi ve erene sert bir yumruk geçirdi.Bense hemen efeyi dışarı çıkardım ve sakinleştirdim.Sobrsında annemin yanina gidip "rahatsız olduğumu söyledim zaten sade bi düğün toreniydi ve kimse kimsenin umrunda değlidi.Bundan dolayı fazla dikkat çekmedim.Annem "Ali abin eşyaları yeni evimize götürdü.Artıik orada bir aile şeklinde yaşıyacağız"ne yani eren ile ayni evde mi kalacaktım.Annemler zaten bir hafta balayında olacaklarından dolayı eve gitmeyecektim.Annem"biz hemen şimdi gideceğizn"dedi veannemle vedalaştım.Sonrasında bahçeye indim ve efenin yanına gittim ve annemlerin olayını açıkladım o ise eren ile ayni evde kalmamamı söylredi bende onayladım o sirada eylül veserkay göründüler.Onlarlada vedalaşıp yağızın yanina gittik.Ve olayları bastan anlattık.Bizim sevgili olayımıza sevindiler.Sonrasında efe ve tayfası gideceklerdi bende dışarıya çıktım.Erende dışarıdaydı.Annemler ve tüm misafirker gitmişti sadece efenin tayfası kenarda bana bakan eren ve yağız vardi.Efenın tayfalasrı gitti yağız efe ben ve eren kaldık sonrasındada yağız işìnin olduğunu veiki dk ya eleceğini söyledi.Ben ve efe yanyanaydık ve erende arkamızda bize bakıyordu bende erene inat efeye dönüp "sevgilim hani hatırlat demiştin ya bende sana hatırlatıyorum "dedim ve o sırada erenin gözleri açıldi.Efede bunu fark etmíş olacakki "tabii seve seve"dedi ve sarıldïk.

Sizce nasıl olmuş bölüm güzel miydi acaba lütfen yorumlarınızı eksik etmeyin..Sizleri seviyorumm💋💋💋💋💜💜💜💜💜💜

ÜVEY KARDEŞLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin