Ü.K.B.16

131 14 2
                                    


Nazlıdan

Eren gerzeğinin söylediklerine pek kulak asmamam gerektiğini düşünüyordum. Çünkü Efe benim aşık olduğum sevdiğim çocuktu.İnşallah eren yalan söylemiştir diye içimden geçiriyordum. Çünkü insan sevdiği kişinin onun olması için her şeyi yapabilirdi. Bunu kendimden biliyordum. Kafamda delice olan sorulardan bıkmışken doğum günümü hatırladım. Bir hafta sonra reşit olacaktım yani 18ime girecektim . Annemin dediiğıne göre aile arasında ve bazı arkadaşlarlaydı ama ben aile içinde değilde sadece arkadaşlarla yapacaktım. Şimdiden hazırlıklara başlamalıydım. İlk önce eylülü aradım ve sesi çok kötü geliyordu sanırım serkayla ayyrılmışlardı. Daha fazla konuşup onu üzmemek için telefonu kapatıp yağmuru aradım. Ona benimle alışverişe gelip gelemeyeceğini sordum.

"Kanka hani bir hafta sonra benim doğum günüm ya biz yağızla kıyafet almaya gidecektik. İstereen sende gel "dedim. Yağız lafını suyunca heyecanlanmıs olacakki

"Tabii canım ben şimdi oraya geçerim sizde çıkmıs olur sunuz o zaman"dedi. Sonrasında daha haberi olmayan kuzenimi yani yağızcığımı arayıp

"Kuzen şimdi biz Yağmurla benim bir hafta sonraki doğum guünüm için alışverişe çıkacağız sende gel istersen hem ben efeyide arayacağım ben efe ile gezerkwn yağmurda yanlız kalmamış olur"dedim. Yağmura yagızı ,Yağıza yağmuru ... İste çöpçatanlık buuuu.. Dedim sevinçle . Çünkü birbirlerini seviyorlardı. Bu her hallerinden belliydi. Yağız yagmur lafını duyunca hemn geliyorum dedi ve telefonu kapadı. Sonrasında hemen efeyi aradım ama o biraz işinin olacağını gelemeyeceğïnı söyledi.  Ben de aşağıya indim. Annem koltukta oturuyor eren ise kenarda duruyordu. Anneme alıs veriş işini söyleyince kenarda masumca duran erene dönüp "Erencim nazlı ile birlikte gider misin sana zahmet tek göndrrmiyeyim" dedi. Anne ne yapıyon sen yaa...

Erende memnun bir tavırla "Olur Yağmur wnnecim hem benimde alacak şeylerim vardı iyi olmuş oldu. " dedi. Bende yw heheheh diye bakış atıp yukarı çıktım kot şortumu ve salaş ve rahat bir sey giyip aşağıya indim. Eren beni bekliyordu sanırım hemen arabaya heçip arka koltuğa oturdum. Eren niye ön koltuğa oturmadın dercesine bakınca birşey demeden kulaklığı takıp "skilletden hero"açtım. Farkında olmadan bağıra çağıra şarkıyı söylemişim ama gözümü kapayıp öyle kaptırmışım ki şarkıya kendimi sesimin iğrençliğini ve o gözüm kapalı kafa sallayışımı eren bwy videoya alıyormuş ve bende fark etmemiştim bunu. Allahım rezil oldummmm.. Ben arka koltuktan kendimi öne ittirip o telefonu almaya çalışırken eren bwy fırsattan istifade yanağımdan öptü ve nazlı durur mu yapıştırdım tokadı o da acıdı dercesine bana masumca bakarken elinden telefonu ani bir hareketle alıp videoyu sildim.

Arkadaşlar farkïndayïm bu bölümde hiç aksiyon falan olmadı ama  nazlının doğum günü ve daha sonraki bölümleree bayagi iyi plqnlıyorum.😝😝😝😝😝😝😝


ÜVEY KARDEŞLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin