Ü.K.B.3

326 18 12
                                    

MULTİMEDYA NAZLININ GİYDİĞİ KIYAFETLER VE NAZLI

Yağız'ın arabasına bindiğimde yine benimle bir şey konuşmaya çalışır gibiydi. Yağız Efe'nin ve tayfasının en yakın arkadaşıydı. Çok iyi anlaşıyorlardı. Arada Efe ile ilgili sorular sorardım oda cevap verirdi. Sevgilisinin olmayışını zaten öğrenmiştim ama bana aşık olur muydu işte bu kayıplara karışırdı. Yağız ise dayanamayıp sordu sorusunu.

"Birtanecik kuzenim sana bir şey soracağım ama cevap vereceksin okey mi?"

"okey" dedim yalnızca.


"Seni son zamanlarda bizim tayfanın yanına gelirken falan çok görüyorum sonra bana Efe ile ilgili sorular soruyorsun biraz işkillendim açıkçası.." dedi.

Ben ise duyduklarımın arasında şok geçirdim ve sadece "ne alakası var kuzen " dedim.

"ben sadece gördüklerimi söyledim birtanem "dedi.

"hani sen güzel kızsın ,Efe yakışıklı çocuk falan ya o yüzden"

Ben bir anda benim efeye ilanı aşk ettiğimi hatırladım. Yanına gidip seni seviyorum demiştim ama o cevap bile vermemişti. Arada bana baktığını falan görüyordum içim kıpır kıpır oluyordu da rahat edemiyordum.Bunları bir kenara atıp bişey yok rahat ol dedim kuzenime oda "iyi canım zaten geldik hadi bekletme yengemi "dedi.Arabadan indim ve kuzenimin yanağına öpücük kondurdum oda beni öptü sonrasında karşıda bir çift okyanus göz ile karşılaştım bana bakıyordu ve çok değişik bakıyordu yanında ise bir amca vardı. Sonra ben üst kata annemin yanına gittim hala aklım o maviş gözlerdeydi. Efenin yeşillerinin yanına bu hiç kalır diye düşündüm gerçi beim gözlerde maviydi ama neyse. Annemi buldum ve yanına oturdum.Annem :

"kızım sana bir şey söylemem lazım."

"tamam söyle annecim ,ama ben sana önce bir şey demeliyim"dedim. annemde onaylarcasına kafa salladı ve ben söze girdim:

"sabah telefonuna bir mesaj geldi ve ben bunu okudum bana doğru söylermisin anne hayatında biri mi var? dedim. annem ise söylediklerime şaşırmazmışçasına bakıyordu.

"kızım benim de zaten seninle konuşacağım konu buydu ."dedi.

"bizim şirketin Aksoy holding ile bir anlaşması vardı ve bende genel müdür olduğumdan oradaydım ve toplantı sırasında holdngin sahibine aşık oldum .Gerçekden babandan sonra birine aşık olabileceğimi tahmin etmezdim ama oldu."dedi. Bense sadece dinledim.

"sonrasında ALİ bey ile görüştük ve iş evlenmeye kadar geldi .bense hala annemi şaşkın şaşkın dinliyrdum .

"anne " dedim "peki neden benden sakladın diye kükredim ve küçük çaplı sinir krizine girme edasıyla annem baktım.

"kızım ben sana söyleyecektim ama fırsat bulamadım ."dedi. Bense hala şok vaziyette annemi dinliyordum. Annem :

"birazdan ALİ ve oğlu buraya gelecekler ve lütfen anlayışlı ol"dedi.

"oğlunun önceden fotoğrafını görmüştüm ali de seni önceden görmüş ve seni tanıyor ama sen onu tanımıyorsun "dedi. Sadece "peki "demekle yetinmiştim.

Bir anda yanımdaki sandalye çekildi ve yanıma biri oturdu annemin yanındaki sandalyee çekilişti .Bir ana yüzlerine bakmak istemedim ve öylede oldu bakmadım da. Sonrasında göbeği açık olan t-shirtümün önünde yaptığım kurdele ile oynadım sonrasında giydiğim siyah şortumu biraz aşağı indirdim ve artık yüzlerine bakma sırası gelmişti .Sanki hepsi benşi bekliyor gibi ben bu hareketleri yaparken beni izliyorlardı ve konuşmuyorlardı . Bir an yüzümü çevirmemle karşımdaki okyanus göze baktım oda aynı şaşkınlıkla bana bakıyordu. Bu çocuk aşağıdaki çocuktu yanındaki adamda Ali bey olmalıydı hepsini selamladıktan sonra anneme atarlı bir şekilde bakıp ben gidiyorum dedim. Annem bir an şaşkınca beni izledi ve "ne oldu" dedi.

"çişim gelmiş olamaz mı "dedim. amacım yanımdakilere karşı kendimi  iğrendirmekti. Sonra annem bana ölümcül bir bakış fırlattı ve ben hemen lavaboya geldim

hiçbir şey yokmuş gibi tekrar oraya geldiğimde çocuğun gözü hep bendeydi bende bir daha iğrendirmek için çocuğa bakıp "ne oldu ya hayatında hiç mi güzel kız görmedin " dedim amacım aslında kendimi övmekti i bu zaten anlaşılıyordu.Aslında çocuk taş gibiydi yani tam bir meteordu yani ama benim Efe'm vardı adı Eren olan çocuğa ihtiyaç yoktu.

ÜVEY KARDEŞLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin