K.O ✩ 2

813 24 2
                                    

✩Kusursuz Ol 2. Bölüm✩



" .. Küçüğüm sende benim gibi olma olurmu."

Yatağımda oturmuş O'nun intihar mektubunu okuyordum tekrardan. O'nun benim adamımın. Uğruna canını verebileceğim tek insanın.

O öleli 1 yıl olmuştu, onu her zamanki gibi onun evine bakıyordum penceremden. Evinin önüne sağlık ekipleri gelmiş ve sedyede onu taşıyorlardı, kanlar içinde. Şoktan çıkmam 5 dakikamı almış, bu arada ambulans hastaneye doğru hızla yol almıştı. Aşağı indiğimde üvey babam polislerle konuşuyordu. Polislerden biri eliyle beni gösterirken, ordaki herkes bana odaklanmıştı. Polis yanıma gelirken beni baştan aşağı süzmüştü. Gelip elime bir kağıt verip birkaç adım gerilemişti.

Kağıttakileri okuduğumda göz yaşlarım birer birer yanaklarımdan süzülmeye başlamıştı bile. Benim kendisine aşık olduğumu biliyordu, benim farkımdaydı. Küçüğüm demişti bana, " Hey sen neye bakıyorsun küçüğüm!".

Kaan, 25 yaşındaydı benden 9 yaş büyüktü. Onu gördüğüm ilk günden beri seviyordum. Ama o ölmüştü artık. Unutmalıydım onu ne diyordu mektubunda , " Küçüğüm arkamdan ağlama olurmu? Üzersin beni yoksa, küçüğüm üzülme bana ama unutmada beni olurmu? Küçüğüm "





Bu bir açıklama gibi birşey diğerki bölümlerde olaylar daha da açıklanacak. -Ozzy

Kusursuz Ol.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin