✩Kusursuz Ol 14. Bölüm ✩
"Parti mi? Ne partisi? Bu gerekli mi? Ne zaman ve kimler geliyor?" dedim sorduğum sorulara şaşırarak. Cansu bana şaşkın şaşkın bakıp" İlk defa bu kadar çok konuştun." dedi. Omuz silmip ona baktım. "Yarın." dedi. Derin bir nefes alıp koltuğa gömüldüm. "İyş uykum var zaten.". Yastığa sarılıp gözlerimi yumdum ve ne giyeceğimi düşünmeye başladım.
✩✩✩
Uyandığımda Cansu'nun da diğer koltukta uyuduğunu anladım. Onu uyandırıp yatağına gönderdim. Boynum ve belim tutuldu! İki tane sıcak su torbacı alıp oadama çıktım. Torbaların birini boynuma birini de belime katmaya çalışıp yatağıma uzandım. Yaklaşık 20 dakika boş boş tavana bakıp durdum. Belim ve boynum biraz daha iyi olunca banyoya girdim ve duş almaya başladım.
Duştan çıkıp saçımı kurutmaya başladım. En kısa zamanda uçlarını kestirsem iyi olacaktı. Yeni resngine de alışmıştım. Çok güzel olmuştu asılnda. Üstümü giyip aşağı indim vekahvaltıyı hazırlamaya başladım. 5 dakika sonra Cansu' da gelip bana yardım etti. Kahvaltı hazır olunca Cansu ile oturduk ve yemeye başladık.
"Ne partisi olacak yani nerde?" diye sordum merakıma yenik düşerek.
"Plaj partisi bikini giymen gerek, abartamayacağız yani gece elbisesi falan olmayacak. Söyleyeyim yani. Ben kıyafetleri hazırladım zaten. Normal sahile gidecek gibi hazırlanacağız. Böyle. "
"Ne zaman?"
"Saat 2 gibi. Ama biz 1 gibi gidelim. " onu başımla anladığımı belirtircesine onayladım ve yemeğime yemeye devam ettim.
Kahvaltıyı toplayıp odama çıktım. Cansu elimde beyaz mini bir plaj elbisesi ve turkuaz bir bikini ile girdi. Beyaz sandaletleride yatağın ucuna koyup" Bunları giy." dedi. Onu kafamla onaylayıp dışarı çıkarttım. Getirdiklerini giyip saçımı açtım ve aşşağı indim. Cansu kot şort ve askılı tişörtü ile aşağı indi benim aksime o çanta hazırlamıştı." Çıkalım hadi!" diye bağırıp beni kaldırdı. "Çanta hazırlamadım" diye yakındım. Gülüp " Ben hazırladım." dedi ve evin kapısını kapattı. " Pekala. Gidelim!" dedim ve yürümeye başladık.
Yaklaşık 10 dakika sonra pilajın önünde durduk. Cansu beni çekleyim 'Hadi hadi hadi.' Diye mırıldandı. Ahmet ve Doğukanı gördüğümüzde Cansu" Hey burdayız" diye bağırdı. Doğukan ve Ahmet yanımıza geliğinde bizi selamlayıp "Şuraya geçin" dediler. Dedikelri yere gittik. Cansu şortunu ve tişörtünü çıkarıp denize girdi. Doğukan ve Salih onun peşinden giderken bende elbisemi çıkarıp uzandım. Utançtan ölüyorum şu an. Elbisemi çıkarttım!
Ahmet yanıma gelip oturdu. " Ben özür dilerim sana uzak davranıyorum ama yani Kaan'ın ölümü bana çok koydu. Senin suçlusu olduğunu düşünüyordum. Salih bana olanları anlattı. Cidden üzgünüm uzaklığım için."dedi. "Sorun değil." deyip ona güldüm.
"Hadi denize girelim." deyip beni kaldırdı. "Hayır" Dediğimde beni belimden tutup omzuna aldı ve koşmaya başladı. Soğuk suya fırlatıldığımda ise yaptığım tek şey çıplık atmaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kusursuz Ol.
Teen FictionKusursuz ol. Güçlü gözük. Korkma. Hayat benim için artık bundan ibaret. Hayatını babasının sözlerine adayacak olan minik bir...