Hey! Yeni bir bölüm ve uzun yazma özürlü Ozzy karşınızda! Faxla uzatmayacağım. Hadi başlayalım!....
✩Kusursuz Ol 9.Bölüm ✩
Cansu'nun evine doğru yol alırken içimden bildiğim tüm duaları okuyordum. İti var köpeği var serserisi var! Kapının önüne geldiğimde derin bir oh eşliğinde nefes aldım. Zile basıp kapıyı açmasını beklerken ayağımla yere vurup , ritim tutuyordum. Kapı açıldığında karşımda pijamalı saçı başı dağılmış bir Cansu belirdi. " Ne oldu." diye mırıldanıp esnedi.
"Evden atıldım, kalacak bir yer lazım. Tanıdığım -evini bildiğim- tek kişi sensin dolasıyla, derin bir nefes alıp devam ettim, hadi beni içeri al."
Kapının önünden çekilip beni içeri alırken "Misafir odam falan yok , kanepede yatacaksın." diyerek moralimitekrar bozmuştu.
✩
"U u u u yan yan yan yan. Uyan!" diye bağırıp yatakta zıplamaya başladım. Fındık, homurdanıp soluna dönerken yüzünün çok komik durduğunu fark edip gülüyordum. Makyaj mazemeleri ile -çoğunlukla göz kalemi- yüzüne kedi yüzü çizmiştim. Bıyıklıarı ve burnundaki minik kalp ile oldukça sevi li gözüküyordu. Onun uyanmayacağını anlayıp aşağı indim.
Fındık uyanıp aşağı indiğinde buzdolabına gidip eline süt kutusunu aldı ağzına götürürken, " Bardağa kat!" diye uyarıdım. Bardağa kattığı sütü alıp masada karşıma otururken dili ile dudaklarındaki sütü yaladı. Tam bir kedi! Kahkahalarıma engel olamazken o bana şaşkınca bakıyordu. Parmağımla yüzünü gösterip gülmeye devam ederken Cansu kalkıp yüzüne bakmaya gitmişti.
Çığlık atıp yanıma geldiğinde " Çok sevimli!" diye bağırdı. İntikam planları kurmasını beklerken ' çok sevimli!' diye cırlaması. Iıı bu kız deli.
Kahvaltı yaparken -gevrek yerken bunuda o yapmıştı-neden evden atıldığımı soruyordu. Ona dün olan -annemin konuşması- anlatırken gülüp, " Burda kalsana" diye cilveli cilveli sorup a'ları uzatmıştı, "Sıkılıyorum zaten eğlenceli olur."
"Bilmiyorum."
"Bak bugün ne kadar eğlendim. Sen eğlendin mi? Bilmiyorum ama eğlenmişsindir! Naıl gülüyordun lan! Hayvan gibi. Seninde hoşuna gitti benimle yaşamak, eğlendin yani. Senin açından diyorum. Zaten nerde kalacaksın ki."
Bana hayvan demesini umursamayarak, " Otelde" dedim.
"Hayatta olmaz. Benimle kalıyorsun. Diğil mi? Sen benimle kalıyasaaaannnn?" dediğinde yaptığı taklitlere gülüp onu kabul ettim. Yani nerde kalacaktım mi başka. Çığlık atıp," Yemek hazırlamak senden."demişti. Ben yemek yapmazdım ki. Ev yemeği yemezdim. Ben 9 yaşımdan beri yemek doğru düzgün yemezdim! Ama belki onun için, yapabilirdim.
Saat 12:30 olduğunda -annemler bu saate işte oluyor- Cansu ile bizim eve gitmiş, eşyalarımı bşr miktar para ve kredi kartı alıp dışarı çıkmıştık.
" Oha, diye mırıldanıp bavulumu Cansu'nun evinin girişine sürükledim, ne kadar ağır bu!
Fındık beni onaylarcasına başını salladı. Eşyaları kapının kenarına katıp tekrar dışarı çıktık. Kubilay arayıp - tabiki beni aramamıştı beni sevmiyorlardı- dün gittiğimiz bara gelmemizi söylemişti.
Sokakta yürürken," Dondurma alalım mı?" diye bağırıp dondurma satan amcanıngülmesine neden olan Cansu yerinde zıplayıp el çırpıyordu.
"Tamam alalım."
Cansu, " Çilekli, karamelli, muzlu, sütlü, çikolatalı, frambuazlı, amtep fıstıklı, şu neyli ki neyse ondan da bide şundan " demişti.
Amca şaşkınca ," Hepsinden desene kızm beni yoruyorsun." dedi.
" Onun adına özür dilerim biraz çocuksudur da, Cansu sakin ol ."
" Tamam sorun yok kızım, sen neyli alırsın." Dondurma kutulaına bakıp "Sadece sütlü ." dedim. Cansu bana ayıplarcasına bakarken elindeki iki küllahla cebelleşiyordu.
Parasını ödeyip bara doğru yürürken, dondurmalarımızı yiyorduk. Cansu çoktan birincisini bitirmiş. İkincisini yiyordu. Zaten çoğu eriyip eline bulaşmıştı.
Sessiz sessiz birkaç kişinin olduğu sokakta yürürken arkamızdan gelen boğuk sesle durduk;
" Kaan'ın melekleri buradaymış."
Ve kulaklarım delen iğrenç, tiksindirici bir kahkaha. Şaşkınca ne yapacağımı bilemezlen Cansu' ya baktım. O ise sırıtmıştı.
Benim bilmediğim neler oluyordu?
Yorulan Ozzy'nin dramı! Bugün başka bölüm yok, bugünde paylaşmayacaktım. Dün siye 3 bölüm yeterdi zaten. Neyse ama dayanamadım. Napiyim. Neyse boughyyyy! -Ozzy
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kusursuz Ol.
Novela JuvenilKusursuz ol. Güçlü gözük. Korkma. Hayat benim için artık bundan ibaret. Hayatını babasının sözlerine adayacak olan minik bir...