K.O ✩ 11

245 14 0
                                    

Selam. Hikayenin konuyu aştığını farkeden tek ben miyim? Pekala . Sanırım bu izlediğim filmer ve okuduğum kitaplar ve hikayelerden kaynaklanıyor. (Bu arada hikayenizi gönderin okumaktan zevk duyarım çok boş zamanım var.) Bende saçma birşey yapıpm2 gün boyunca hikaye okumayacağım. Hikayeyi yoldan çıkarmayacağım ve düzgün bir biçimde kafanız karışmadan yazmaya çalışacağım.





✩Kusursuz Ol 11. Bölüm ✩









"Çok tatlıydı!" diye bağırdı, Cansu. Beril iç çekerken Irmak gözlerini devirdi.

"Yeter lan!" diye bağırdı Gökhan. Deniz başıyla onayladı. Anladığım kadarı ile Ulaş denilen çocuktan hoşlanmıyorlardı.

"Tamam be."



Rüzgar, içtiği sigaranın dumanını yüzüme üfledi. "Bebeğim bugün boş musun?" diyip sırıttı. Gözlerimi devirip, önüme döndüm. Ne olmuştu bunlara? Bir günde bana kanları ısınmıştı. Ama bundan. Memnundum.

Melih sarı kıvırcık saçlarını karıştırıp, "Ne yapıyoruz." dedi. Yunus , Kubilay ve Arda Melih'i onayladı.



Salih," Ben buradayım, siz ne yaparsınız bilmem."

Kemal İşi olduğunu söyleyip arılmış Hakan peşinden gitmişti. Ahmet, "Ben Salih'leyim." dedi, "Özge sen?" Bende buradayım." Beril Melih'e katılacağım derken, Irmak ve Cansu burdayım demişti.



"O zaman Ben, Yunus, Kubi, Arda ,Rüzgar, Doğu, Gök, Deniz Beril ve Burçak . Hadi başka bir yerlere gidelim."

Rüzgar beni kolunun altına alırken, Doğu," Hey!" diye bağırdı, " O benimdi lan." Rüzgar kahkaha atıp benim saçımı karıştırdı.















"Burası neresi?" diye sordum Rüzgar'a. "Şşt. Ayı olabilir."

Gözlerim irileşirken, "Ne!" diye bağırdım. Rüzgar kahkaha atarken Arda ve Gökhan,"Şşt!" diye fısıldamışlardı.

"Sus! Burası düşmanlarımızın yeri."

Küçük kağıyı itmeden önce Beril'in oyuncakçıdan aldığı maskeleri yüzümüze geçirdik. Yunus kapıyı itip içeri girerken," Bu bir soygundur." diye bağırdı.

İçerdekiler çığlık atıp bize bakarken gerçek ama içi boş olan silahları doğrulttuk.

Masaları yere deviren Kubi'ye eşlik eden Deniz kahkahalara boğulmuştu. Amaçsızca yaptığımız dağıtma işlemini bırakıp biraları alırken kapının oradaki insanlar bize korku dolu bakıyorlardı. Kapıdan çıkarken, Melih elini omzuma atmıştı. Melih'le arkamızı dönüp,"Ta Ta Ta Öldün Çık!" diye bağırdık.















"Ne yaptınız dedin." diye bağırdı Hakan gülerken. Melih elleri ile silah şekline soktu. Kafama doğrultup "Ta ta ta öldün çık" diye bağırdı.

Salih sırıtıp, "Neden yaptınız lan." dedi.

Doğukan, " Abi bugün bizim kızlara çatmışlar." dedi benle Cansu'yu gösteririken. Salih kaşlarının çatarken, "Bunlar akıllanmamış." dedi.

Salih ve Deniz birşeyler konuşurken diğerleri onu dinliyordu. Özge ve Irmak dans pistine gitmiş Beril, Cansu ve malesef ki ben kıyafetler hakkında konuşuyorduk. En sonda Beril ve Cansu'nun malum muhabbetinden kopup Irmak ve Özge'ye baktım. Irmak benimle bir kere konuşmuş Özge ise bana sadece birkaç kelime söyleyip gülmüştü. 'Sahte dövmelerini sevdim Burçak.' Cansu beni dürtüp kulağıma 'Oha buraya geliyo kavga çıkacak kesin.' diye fısıldadı.

"Kim." "Ulaş. Of çok tatlı."





Ulaş, ellerini masaya dayayıp Salih'e bakarken " Eğleniyomuyuz gençler." dedi.

Hakan, "Siktir git." derken Deniz," Lan bi yürü işine" diye tısladı.



Cansu kulağıma eğilip , " Dün internetten resmini bulup shop yaptım. Aynı rüyamdaki gibi elinde gül bana evlenme teklifi ediyordu" dedi. Kıkırdamam telefonda gösterdiği resimle kahkahalara dönerken, herkes bana bakıyordu. Aferin Burçak.

Ulaş," Neyse sohpetinizi bölmeyelim.'' diyip göz kırparken Cansu kolumu sıktı. Gökhan bana 'Mal mısın?' bakışlarnı attı. Cansu'nun telefonundaki resmi onlara gösterdiğimde, herkes gülmeye başlamıştı bile. Sinirden gülenler de vardı tabi.























Uhmm. Saçma bir bölüm daha. Belki yarın yeni bölüm gelmeyenilir. Yazamaya bilirim. Ama belki yazarım tüm gün evdeyim.


Bu shop > https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/q71/s720x720/602043_551005768286450_158008028_n.jpg paylaşamadım. Multimedia'dan. Olmadı yani. Neyse boughy! -Ozzy

Kusursuz Ol.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin