K. O ✩ 10

273 15 0
                                    

Formdan düştüm! Aslında sadece birkaç bölüm yazıp onları birleştiriyorum. Uzun olması için. Heeey! Ben uzun bölüm yazma özürlüyüm. Kendümüe özürlü düyorum. Iı. Neyse yeni bür hikayeye başlayacağım ama paylaşmayacağım şimdi. Öncelikle Kusursuz Ol düzene girsin değil mi? Evet öyle. Adalatsizlik bugün bana musallat oldu. Yani. İntermnet yok ve ben yazıyorum. Hava sıcak ben yine yazıyorum. Defterimden geçirmesi de pek kolay değil. Bilgisayardan yazmayısevmiyorum. Yani çok sıkıcı. Bence. Imm. Dün iki saat boyunca gruptakilerin ve karşı grubun üyelerinin resmini bulup birleştirmekle uğraştım. Ve bu bölüm için çok komik bir shop hazırladım. Üzldüğünüzde açıp bakabilirsiniz. Çok. Komik. Cidden. Diğer bölümde paylaşacağım.Hey çok uzattım. Zaten birçok kişi bunu okumuyor. Ben yazmaya üşenüyorum. Ama çok komik ya. Ben çok konuşurum. Üzgünüm parmaklarım kas yaptı. Hadi başlayalım!...





✩Kusursuz Ol 10.Bölüm ✩










"Ne oluyo.'' diye kulağına fısıldadım, Cansu'nun. "Bana ayak uydur sadece." diye fısıldayıp arkasını döndü.

"Vay kimleri görüyorum, Can ve Akın." Cansu sözünü bitirdikten sonra 'hmm' diye bir ses çıkarıp çenesini ovdu.


Can, siyah saçlarına elini geçirip yeşil- mavi karışımı gözlerini Cansu'nun küçük bedeninde gezdirip güldü. Gözlerimi Akın'açevirdim. Kumral saçlarının önünü kahverengiye boyatmıştı. Tahminimce yeşil olan gözlerini Can'a dikmişti. Can'ın aksine elleri arkasındaydı. Can ellerini saçlarından çekip ceplerine koydu.


Akın, "Ne yapıyoruz." diyip önce Cansu'ya sonra bana baktı. Can sırıtıp başını aşağı yukarı salladı. Akın gözlerini başını sallayan Can'dan çekip yavaşça bize doğru yürüdü. Can arkasından sırıtırken endişeyle Cansu'ya baktım.


Cansu istifini bozmadan sırıtıyordu. "Ne o sokağın ortasında mı yapacaksınız?"

Can Cansu'nun söylediğine gözlerini devirip sırıtışını genişletirken, Akın birkaç adımda Cansu'nun önünde bitmişti.


"Rahat bırakın onları."


Akın başını sağa eğip arkamızdan gelen sesin sahibine baktı. Akın birkaç adım gerileyip Can'a bakarken Can başıyla onaylayıp Akın'a bir işaretyapmıştı. Akın " Sonra görüşücez." diye mırıldanıp, göz kırparken arkadaki ses " Siktir git. " diye tıslamıştı.


Akın elleri ceplerinde giderken elindeki bezi arka cebine katmıştı. Bizi. Bayıltacaklardı!

Cansu arkasını dönüp, "Sağol Ulaş." diye mahçup bir şekilde mırıldandı.



Ulaş'ın kahverengi- siyah karışımı saçları yeşil gözleri vardı. Yüzndeki çiller O'nu komik olmak yerine şirin göstermişti. Biçimsiz kaşlarına hiç birşey demiyorum. Çok. Doğaldı.

"Evet cidden sağol, diye mırıldanıp Cansu'ya döndüm. Saatine bakıp "Biz gidelim bence." dedi ve beni çekiştirmeye başladı.


Sokağın duvarına yaslanıp, " Oha" diye mırıldandı. "Ulaş bizi kurtardı!" diyip çığlık attı.


" O kim ki."


" Kızlar, nerdesiniz siz!" Doğukan elini omzuma koymuş Cansu'ya bakıyordu. Cansu şu an yerinde zıplayıp çığlık atmakla meşgüldü. Doğukan. Elini. Omzuma . Attı. Bana tip tip bakan. Doğukan.


Doğukan bana dönüp ne oluyor bakışları atarken, " Ulaş diye biri bizi Can ve Akın'ın elinden kurtardı. Elinde bir bez vardı. Sanırım bayıltacaktı. Cansu'da Ulaş bizi kurtardı diye seviniyor." dedim. Yüzü kasılırken," Birşey yaptımı size." dedi.


Hayırdır ne bu korumacılık, demekten kendimi alı koyup, Cansu'ya baktım. " Sence."

"Cansu deli." diye mırıldanıp. Ne zaman çıkardığını bilmediğim çakmağı ile kulağının arkasındaki sigarayı yaktı.


"Ulaş kim ya!" diye mırıldandım, sitemli sesimle.

" Boşver.0, dümbeleğin teki. Tanırsın zaten. Hadi Salih endişelenmiştir gidelim Küçük. Sen emanetsin." diyip beni omzunun altında biraz daha ezdi. " Cansu gel kızım buraya!" diye seslenip Cansu'ya el kol işareti yaptı.


Cansu, yanımıza gelirken" Oo samimiyete bak." diye kıskançlığını ortaya attı.

" Gel buraya Fındık." deyip Cansu'yu diğer koluna alan Doğukan'ın karnına vurup," Ona ben sadece 'Fındık' diye seslenebilirim." dedim.


Cansu bana öpücük atarken , " Yerim seni." diye bağırdı. Doğukan halimize gülüp ilerlerken
" Kesin zevzekliği be" diyip güldü. Cansu kıkırdayıp susarken. Sadece hep böyle iyi arkadaş kalmamızı diledim.




Hehe. Yine kısa ol-du. Biliyorum. Ama napiyim yani. Ben. Uzun. Bölüm. Yazma. Özürlüyüm. Kendime. Özürlü. Dedim. Iğğ. Neyse boughy! - Ozzy.

Kusursuz Ol.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin