Yeni bölüm! Daha 24 saat bile geçmedi. Neyse diğer bölüm saçmaydı. Öyüzden bu ikinci part gibi olsun isteydim.Hadi başlayalım!
✩ Kusursuz Ol 7. Bölüm ✩
Soru saçamaydı, İyi misin?
Ama aslında akıllıcaydı. Onlardan mısın yoksa bizden mi tarzı. Bunu anladım , çünkü çok ileri zekalı falan değil Salih, 'Kaan'ın emaneti bizden o.' diyerek açıklama yapmıştı. Grupta 12 erkek ve 4 kız vardı. Salih, Ahmet, Kemal,Deniz, Gökhan, Hakan, Kubilay, Arda,Yunus, Doğukan, Rüzgar, Melih, Beril, Özge, Irmak ve Eslem. Bide. Sanırım ben! Ahmet saçlarına ellerini geçirmiş sıkıntılı bir şekilde etrafa bakıyordu. Deniz, Gökhan, Kemal , Kubilay, Rüzgar, Salih ve Özge sigaralarını yakmış havalı bir şekilde içerken fındık Eslem'e soru soruyor Eslem içki içiyor, Irmak Fındık veEslem'i dinliyor Arda, Yunus ve Doğukan bana bakıyor. Ve ben, ' Ne kadar kişi var lan burda' demeden alıkoyamıyorum tabi. İçimden tabi. Ahmet ellerini saçlarından ayırıp" Geliyorlar" dedi.
Önde iki arkada on iki kiş olmak üzere toplam on dört kişi - anladınız- yavaş harketlerle masamıza doğru geldiler. Öndeki iki kişi Altan ve Kerim olmalıydı. Salih'in gösterdiği resimlerdekiler ile tıpatıp aynılardı çünkü.
"Ne istiyosan" Eslem'in söylediği şeye Fındık, Irmak ve Beril kahkaha tarken Özge sırıtmıştı.
Kafamı karşı gruba çevirirken hatırladığım kadarı ile Aslan, Mert , Sefa, Almira ve Hilal bana bakıyordu. Eylül "Yüzünü çırmalarım kızaaamm" diye bağırınca Eslem'in onun taklidini yaptığını anlayıp ağzımdan bir kıkırtının çıkmasına izin verdim. İki gruptaki herkesin başı bana dönerken, 'ne bakıyon bön bön' bakışlarımı atıyordum. Aah! Daha içmeden kafayı bulmuştum. Pekala bu kadar yakışıklıyı bir arada görmek bana kafa yapmış olabilir.
" Ne gülüyon bea" diye Beril'de şakıyınca, bir kez daha kıkırdadım. Beril'e bakınca cidden 15 yaşında olduğunu sanırsınız ama, 17 yaşındaydı. Küçücük bişey.
Eylül "Ay sizimi çekecaamm" diyince Salih hiç istifini bozmadan," Çekemezkian kaç kiloyum bean." demişti. Gruptaki herkes kahkahalara boğulurken, diğer grubtan Hilal'in kıkırdayarak Salih'e baktığını gördüm.
Altan, " Yeni biri var galiba." diyince kafalar tekrar bana dönmüş, " Sende bizden nefret ediyorsun değil mi?" diye sorunca , "Seni düşünecek kadar düşseydim, inan sizden nefret ederdim." dedim. Gözlerini kısıp," Gerçeği söyle" diyen Kerim'e bakıp, " Siz gerçeği bilmek değil, kandırılmak istiyorsunuz." demiştim.
Masanın önündeki kalabalık gidince -onlar- Salih ve Fındık'ın bakışları bana dönmüş ve aynı anda fısıldamışlardı; "Başardık, kusursuzdun."
Başardık, ama kusursuz muydum?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kusursuz Ol.
Teen FictionKusursuz ol. Güçlü gözük. Korkma. Hayat benim için artık bundan ibaret. Hayatını babasının sözlerine adayacak olan minik bir...