K.O ✩ 3

647 19 0
                                    

✩Kusursuz Ol 3. Bölüm ✩

Dünya çok kalabalık. Milyarlarca insan var. Hepsiyle tanışırsın ama yalnızca birini seversin. Birine aşık olursun.

Ben O'nun bu Dünya'dan gitmesini yasını tutarkan günden güne yaşayan bir ölü tabirine uyuyordum. Belki bok çukurunun içine sürükleniyordum. Bu 2 hafta içinde, arkamdan konuşan insanlara sadece bakıyordum. Hiçbirşey bilmeyip beni yargılayanlardan, ölümünün sebebinin ben olduğumu söleyen hiçbir şey bilmeyen insanlara bakıyordum. Hayat.. Bazen sana öyle bir atakta bulunuyordu ki ne yapacağını şaşırıyordun. Hayat bazen seni alt üst eder ki, kendin toparlayaak yaşamayı öğrenirsin.

Üvey babam bana her geçen gün yardım ederken öz annem her zamanki gibi bnimle ilgilenmiyor,işlerine odaklanıyordu. Öz Babam öleli 7 yıl olmuştu. Ben 9 yaşındayken, uçak kazası ile ölmüştü , babam bir pilottu. Onun ölümünü atlatmıştım. Belki onunkini de atlatırdım.

"Benim arkamdan gelme olur mu küçüğüm? Sende ölme olur mu küçüğüm"

Bu söylediklerini anlayamamıştım. Üvey babama bunu sorarken bana ne olduğunu araştıracağını söylemişti. 1 hafta sonra kapımı tıklayıp içeri geldiğinde bana O'nun birçetesi olduğunu söylemişti. 'O tehlikeliydi Burçak. Onun düşmanları vardı. Hala var. Onun sevdiği her kızı öldürmekle tehtit ediyorlarmış. Sana bunu yazma nedeni bu. Seni seviyormuş Burçak. Seninde onu sevdiğin gibi. ' demişti bana üvey babam. Beni seviyordu. Bana zarar gelmemesi için yapmıştı bunu. Beni korumak için ölmüştü. 3-5 velet yüzünden! Ben, ben Burçak Uluçay isem onlara gününü gösterecektim. Burçak kötülük peşinde koşacaktı. İyilerin dostu, kötülerin düşmanı Burçak. Belkide herkesin düşmanı olacaktı.

Günlüğümü kapatıp çekmecenin içine kattım. 1 ay 1 hafta 3 gün. Ve ben hala yaşıyorum, büyük bir rekor!

Onun dediklerini yapacaktım herşeyi bir bir yerine getirecektim. Bana hazırladığı listedeki herşeyi yapıp, onları alt edecektim. Değişmeyecektim. Sadece, sadece intikam alacaktım. O'nun intikamını.

Olaylar açıklanacak. Hikayeyi normal yapmak istemiyorum. İntikam al, aşık ol. Böyle olmaz, çok banel. Kız değişmeyecek hala eski Burçak kalacak, huyları değişmeyecek rol yapacak. Daha fazla açıklamayayim. Tüm kapılar açılırsa, hikayeyi okumanızın anlamı kalmaz. - Ozzy

Kusursuz Ol.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin