K.O ✩ 4

544 16 0
                                    

Pekala. Şu yapılacaklar listesini söylemiştim. Çok saçma geldi. Yani abartı olur diye şey ettim. Onu boş verdim. Burada şimdi yapılacaklar listesi falan yok. İntikam listesi olacak. Şimdi bazılarınız bunu okumadan geçecek biliyorum. O zaman anlayamazsınız 😉. Sorun sizde olur. Ben bölümleri gece yazıyorum 1-2 gibi. Çünkü gündüz- öğlen çok yoğunum. Eed. Pekala , sinirim bozuk. Ciddi ciddi. Bunun sebebi olan yanımda olmayan ama hala arkadaşım olduğunu düşünen arkadaşlarım, şu aralar Twitter'da yapılan kavgalar, üstüme üstüme gelen ailem, hatta One Direction ve Justin Bieber bile. Sinirim , güçsüzlüğüm, çaresizliğim hikayeye yansımasın diye beklettim sanırım.. Pekala negatif olmaya çalışacağım. İyi okumalar.

✩Kusursuz Ol 4. Bölüm ✩

Uzun zamandır-çok uzun zamandır- yatağımdan kalktım. 2 haftadır şu intikam listesini yapmaya çalışıyordum.( Burayı anlamayanlar yukarıdaki notmu okursa anlar.) Pekala bitti sayılırdı. Sadece 2 isim kalmıştı. Liste cidden kabarık olmuştu. O'nun düşmanları cidden fazlaydı. Tanrım hadi ama 21 kişi bulmuştum ve daha 2 kişi vardı!

Bu liste işini bitirince aldığım destek ile kötü kız olma yolunda ilerleyecektim- pekala Tumblr yardımı - .Bu süre içerisinde O'nun arkadaşları ile itibara geçmiştim. Zaten bu listenin yüzde doksanını onlar yapmıştı. Tam bir beceriksizdim! Pizzamın son dilimini yiyip telefonumun tuşuna basıp mesajlara baktım.Fındıktan gelen mesajları - Aslında adı Cansu ama burnu fındık gibi- geçip Salih'ten gelen mesajı açtım -Kaan'ın dostlarından biri-

"Buldum. Biri Kerim Kaya, diğeri Altan Çatak. Cansu'nun yanına git ve değişim başlasın. -S."

Kerim Kaya ve Altan Çatak. İsimleri listeye yazıp Salih'in mesajını birdaha açtım. Pekala ben

dikkatsizdim yanlış yazabilirdim.

"Buldum. Biri Kerim Kaya, diğeri Altan Çatak. Cansu'nun yanına git ve değişim başlasın.-S."

Pekala doğru yazmıştım. Yaşasın ben! Mesaj kutusuna girip mesajını yanıtladım;

"Tamam ben gidiyorum. " .

Fındık burnun evine gidip değişecektim. Hayır değişmeyecektim. Dış görünüşümü değiştirecektim. Huylarımı saklayacaktım. Değişmeyecektim. Değişemezdim.

Kısa mı oldu ne? Evet öyle oldu. Bilgisayarı kırdım! Pekala. Söylediğim gibi üstteki notu okumayan anlayamaz . Berneyse uyumaya gidiyorum ben! -Ozzy.

Kusursuz Ol.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin