Jag står vid mitt skåp, hela korridoren är tom. Förutom några enstaka ettor som sitter lite längre bort. När jag plockar ut min mobil och lite pengar stänger jag skåpet och ska precis gå vidare till matsalen men stoppas. Det är heller inte vem som helst som stoppar mig. Hans blåa ögon möter mina gröna. Han trycker sin kropp närmre min och inom kort så har han tryckt sina läppar mot mina. Jag står helt still tagen av situationen. Mina ögon förblir öppna. När jag ser att Simon kommer så kollar jag på honom och sen på killen som kysser mig. Simon kollar argt på "tönten" och innan jag hunnit blinka har Simon tryckt honom mot väggen. "Och vad fan tror du att du håller på med?" Ryter han. Oscar kollar ner i marken. "Du ska ge fan i min tjej, hon spelade med dig Oscar. Fattar du eller? Hon var aldrig kär i dig! Aldrig! Hon fick pengar för att vara med dig. Ingen gillar dig och ingen kommer någonsin att gilla dig frivilligt! Håll dig borta från Amanda annars får du ett värre straff än ord!" Skriker Simon och släpper sedan ner Oscar som glider ner till golvet. Simon lägger en arm runt min midja och jag lutar mitt huvud mot hans axel. "Om han någonsin besvärar dig igen älskling så säg till mig" säger Simon lugnt och jag nickar. Men hur kommer Oscar må efter det här?
YOU ARE READING
Sorry| Enestad
FanfictionOscar Enestad blir played av skolans populäraste tjej, Vanessa. Hon försöker sedan bevisa för Oscar att hon fortfarande är kär i honom. Något han vägrar lita på @raggsockar