5.1

845 34 2
                                    

Fredag lika med fest. Jag, Simon, Linus och resten av deras gäng fixade tillsammans en fest hemma hos Simon som jag såklart ville vara med. Jag och Simon står med ihop tryckta kroppar och varsina plastmuggar i händerna. Vi båda sjunger högt med till What do you mean som spelas i högtalarna. Jag skrattar och skriksjunger igenom hela låten innan den tar slut och en ny börjar att spelas. Jag tror att alla på denna festen är fulla, eller iallafall mer eller mindre påverkade av alkohol på något sätt. Så jag går ut till köket och tar en till plastmugg med alkohol i och sveper snabbt. Sedan går jag mot Simon igen men blir stoppad på vägen dit. Personen som greppar tag om min arm vänder mig om och jag möter Linus gröna ögon. "Hej Linuuus!" Utbrister jag och ler. "Hej Amanda" säger han och flinar. Inom kort har han tagit med mig till ett rum. Han pressar ner mig i madrassen och lämnar blöta kyssar längs min hals men stannar vid när klänningen kommer i vägen. Jag puttar bort honom och försöker att resa mig upp men Linus puttar återigen ner mig i sängen och drar av mig klänningen. "Linus nej!" Säger jag högt och inom kort så bränner det till på min högra kind. Tårarna pressar bakom mina ögonlock men jag kniper ögonen hårdare för att dem inte ska rinna ut. "Jävla hora, var tyst och ligg still" ryter Linus och då rinner de första tårarna ut. Linus vidriga läppar fortsätter sin väg ner till mina bröst. Han knäpper upp min bh och återigen är hans läppar på min kropp. Han fortsätter sedan ner till min privata del och innan jag hunnit blinka har han slitit sönder mina trosor. Jag gråter högt. Bönar och ber om att någon ska höra mig. När Linus trycker sig in i mig så skriker jag till. "Hjälp!" Skriker jag men ingen hör. Musiken dånar nerifrån vardagsrummet och mitt hopp jag haft inom mig försvinner genast. "Simon!! Hjälp!! Hallå!! Hjälp" skriker jag samtidigt som mina tårar rinner snabbt ner för mina redan blöta kinder. Mina tårar verkar aldrig ta slut. De bara rinner utan något stopp. Jag fortsätter skrika men ingen hör. När jag känner att Linus kommer i mig så rinner tårarna ännu mer och jag skriker igen. "Fyfan vad du är skön Amanda, det får vi göra om någon gång" säger Linus med ett flin och jag skakar på huvudet. Aldrig att jag kommer prata med honom, kolla på honom eller vara i närheten av honom. Jag kommer aldrig mer sätta min fot i Ystad hur mycket jag än saknar Simon. Allt jag vill är att sitta i Oscars famn.
--
När jag nästa dag vaknar ligger Linus bredvid mig. Rysningar går igenom kroppen vid tanke på vad han gjorde igår och mina tårar börjar genast rinna. Jag kliver ur sängen och sätter på mig ett par extra trosor samt bh. Sedan tar jag på mig Simons tröja och går ner till köket. Där sitter redan Simon och äter frukost med fingrarna som masserar hans tinningar. När han ser mitt tårdränkta ansikte så reser han sig upp och drar in mig i hans famn. "Vad har hänt?" Frågar han. Bilderna från igår kommer upp i mitt huvud och jag faller ihop på golvet. "Amanda vad har hänt?" Frågar han igen och jag sväljer hårt. "Linus våldtog mig"

Asså jag fucking dör!! Jocke på Guldtuben!!! Det bästa var när han friade asså gråter fortfarande❤️❤️❤️❤️

Sorry| EnestadWhere stories live. Discover now