10.

1.1K 41 0
                                    

Siedzieliśmy nadal w ogromnym salonie, aż zadzwonił telefon Nialla.

- Tom? Jaki Tom? - o kuźwa brat miał po mnie przyjść.

- Niall wpuść go, to mój brat. - powiedziałam cicho.

- Może wejść. - zaraz po tym przyszedł Tom do salonu, gdy chłopaki go zobaczyli myślałam, że padnę ze śmiechu! Pewnie wyobrażali sobie mojego młodszego brata jako kujona czy coś, a tu bokser wchodzi.

- Hej. Jestem Tom. - uśmiechnął się do nich, na co odpowiedzieli tym samym, ale z widocznym przerażeniem.

@NiallOfficial: Twój brat chodzi do szkoły? I on jest młodszy czy starszy?!

@AliceOfficial: Nie, Tom nie chodzi już dawno do szkoły. Jest zawodowym bokserem ;)

- Tom, ty jesteś bokserem czy twoja siostra mnie kłamie? - Niall chyba mi nie wierzył i musiał się upewnić.

- Nie kłamie. Jestem bokserem od 15 roku życia, czyli najmłodszym na świecie. - chłopaki popatrzyli na niego dziwnie.

- Czyli wiesz jak jest być osobą publiczną. Wszędzie ci ochroniarze. - uśmiechnął się pocieszająco Liam.

- No ja nie potrzebuję ochroniarza. - zaśmiał się.

- Dobra to o której idziemy? - zapytałam się wstając.

- Gdzie idziecie? - jak zwykle ciekawski Niall.

- Mamy zamiar iść do kina. - ja chcę iść do kina! Szybciej!

- Możemy iść z wami? - zapytał się Harry jedząc coś co przypominało batonika. Ja już widzę jutrzejsze nagłówki w gazetach "One Direction było w kinie z jednym z najmłodszych i najlepszych bokserów Tomem Swanem i jego straszą siostrą!"

- Dobra, ale macie dwie minuty! - krzyknęłam na nich i poszłam ubrać buty.











______________________________
Do zobaczenia ;**

Trust Me   II N.H II ✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz