36.

880 32 3
                                    

Siedzieliśmy u Nialla w domu i rozmawialiśmy. Ja oglądałam portale społecznościowe i stwierdziłam, że nic nie dodałam przez jakiś czas, więc podeszłam do Nialla i szybko zrobiłam nam zdjęcie.

Oczywiście podpis musiała być, ale ja zwykle nie dodawałam dużo, tylko kilka słów

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


Oczywiście podpis musiała być, ale ja zwykle nie dodawałam dużo, tylko kilka słów. Tym razem to było "Nalice Is Real ❤❤" i oznaczyłam Nialla. Po kilku sekundach zauważyłam, że było już 5000 polubień.

- Nudzi mi się. - jęknęłam odkładając telefon na stół.

- Mi też... - Harry przytulił mnie.

- Jutro masz na którą do pracy? - zapytał się Louis.

- Chyba na 12. Nie jestem pewna, zresztą Taylor ma zadzwonić na którą jest sesja. - ziewnęłam.

- Taylor to ten seksowny model? - zapytała Danielle pokazując zdjęcie z gazety, a Niall odchrząknał.

- Czy taki seksowny? - osobiście to nie jest mój typ, ale na swój sposób był przystojny.

- To taka mandarynka. - zaśmiałam się, gdy Niall określił tak Taylora.

- Niall zauważ, że Ty teraz też trochę się odpaliłeś, nawet nie trochę, trochę bardzo. - chłopak popatrzył na mnie z jakimś dziwnym wyrazem twarzy.

- Dobra, nie rozmawiajmy o Taylorze. - zaśmiał się Liam.

- Nie wiem, dlaczego ty chcesz pracować jako modelka. Wolałbym gdybyś pracowała w jakieś kawiarni, albo coś. - ja też oczywiście chciałabym pracować w czymś mniej stresującym.

- Niall, to jest tylko przejściowe, nie chcę cały czas pracować w modelingu, ja nie mam tyle cierpliwości, nie chcę takiego stresu i nie chcę tych wszystkich diet, wolałabym jeść to co zawsze, a nie jakieś obesrane soki. - uśmiechnęłam się smutno.

- Jakie diety? Nie wiedziałem nic o dietach. - Danielle popatrzyła na Nialla jak na idiotę.

- Każda modelka musi stosować diety. - wytłumaczyłam.

- To jest kolejny powód abyś nie pracowała jako modelka. Ty i tak jesteś bardzo chuda i jeszcze musisz mieć jakąś dietę. - mój chłopak mnie przytulił.

- Trochę dietki by jej się przydało, no nie przesadzaj. - Cheryl prychnęła cicho.

- Nie zaczynaj. - uciszyła ją Danielle.



















______________________
Już kończy się ta opowieść więc, takie jedno pytanko: Chcielibyście drugą część "Trust Me"??

Do zobaczenia ;**

Trust Me   II N.H II ✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz