28.

761 35 2
                                    

Dzisiaj chłopaki mają wywiad i ja niestety mam jechać z nimi, Niall ma potwierdzić nasz związek. Cholernie się boję, bo nie wiem jak zareagują fanki. Ubrałam się zwyczajnie, czyli białe rurki i czerwona koszula w kratkę.

- No to jedziemy? - Niall wszedł do mojego pokoju.

- Tak. A tak w ogóle to gdzie jest ten wywiad? Znaczy, dla kogo? - zapytałam się siadając w samochodzie.

- Dla Capital FM. Nie stresuj się tak, przecież Cię nie zjedzą. - naprawdę bardzo się stresowałam i zaczęły pocić mi się ręce. Gdy wyszliśmy z samochodu od razu podeszli do nas ochroniarze i przeprowadzili bezpiecznie do środka. Przywitałam się z chłopakami i poszłam na widownię.

- Dzisiaj jest z nami One Direction! - powiedział prowadzący, a po sali rozniosły się piski i krzyki.

- Witam was chłopaki, dzisiaj zaczynamy od waszych spraw miłosnych. - mężczyzna, który to prowadził poruszył znacząco brwiami.

- Singiel. - odpowiedział Louis.

- Zajęty. - uśmiechnął się Liam.

- Singiel. - prezenter dziwnie popatrzył się na Harry'ego.

- Zajęty. - odpowiedział Niall, a wszyscy byli w szoku.

- Myślałem, że to Harry jest zajęty, a ty jesteś singlem. - James, bo tak miał mężczyzna prowadzący program, był bardzo zdziwiony, a przed nami na ogromnym telewizorze pojawiło się moje i Harry'ego zdjęcie jak się przytulamy.

- Ja przytuliłem Alice, ponieważ było jej smutno, to że kogoś przytulę nie oznacza, że jestem z nią w związku. - Harry poprawił swoje włosy.

- Ale tu wyglądacie na naprawdę zakochanych. - zauważyłam, że Niall zaciska dłoń w pięść.

- To moja dziewczyna. - no i nie wytrzymał.

















__________________________
Do zobaczenia ;**

Trust Me   II N.H II ✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz