@NiallOfficial: Hej, nareszcie wróciłem.
@AliceOfficial: Dopiero teraz? Jest 19, a poszliście o 13...
@NiallOfficial: Spotkanie się trochę przedłużyło.
@AliceOfficial: Trochę dużo ;)
@NiallOfficial: Jakie kwiaty lubisz najbardziej?
@AliceOfficial: Niebieskie róże (tak wiem, to trochę oryginalne). A o co chodzi?
@NiallOfficial: Przyda się na przyszłość.
@AliceOfficial: Zawsze tak mówisz. Jestem pewna, że wszystkiego nie zapamiętasz.
@NiallOfficial: Kochaaaannnieee.
@AliceOfficial: Harry zostaw Nialla telefon.
@NiallOfficial: To nie Harry.
@AliceOfficial: Louis?
@NiallOfficial: To nie Louis.
@AliceOfficial: Liam? Nie wierzę.
@NiallOfficial: Liam, Liam. Czemu nikt zawsze mnie nie podejrzewa? Nie jestem inny.
@AliceOfficial: Ty jesteś odpowiedzialny i to dlatego.
@AliceOfficial: Dobra muszę spadać, brat mnie woła.
Zbiegłam na dół, bo Tom mnie wolał od 10 minut, ale nie chciało mi się iść.
- Co chcesz? - zapytałam się brata gdy weszłam do salonu, gdzie siedział on i jego przyjaciele. Szczerze mówiąc to nie za bardzo ich lubiłam, byli obleśni, chłopaki z One Direction też na swój sposób są obleśni, ale oni raczej pozytywnie i dla żartów.
- Która koszulka? - pokazał mi dwie prawie identyczne koszulki, na co ja wywróciłam oczami.
- Gdzie się tak srtoisz? - wskazałam na drugą koszulkę.
- Mam randkę z taką Polką, która mieszka tu nie daleko. Na imię ma Patrycja. - uśmiechnął się.
______________________
Obiecałam ci to proszę PSkyNSmile masz randkę z Tomem ;) ;,,)Do zobaczenia ;**
CZYTASZ
Trust Me II N.H II ✔
FanfictionFanka Twittera, która szuka nowych przyjaciół i on, członek najpopularniejszego zespołu, który poznaje dziewczynę przez przypadek, ale jednak nie przyznaje się do swojej sławy, tylko podszywa się pod zwyczajnego chłopaka.