Chapter 13 "The happy end"

127 15 8
                                    

Грейс се събуди. Беше около 10:30 сутринта. Фактът, че се намираше в топлото си легло я правеше спокойна. Караше я да се чувства защитена. Стана и слезе в кухнята.
- Какво има за закуска? - попита изморено тя.
- Палачинки с мед - отвърна майка ѝ.
Грейс седна на стола до масата. Майка ѝ ѝ стовари куп палачинки пред лицето, купа с мед и кафе.
- Ъм-м-м... мамо... - започна Грейс.
- Да, мила? - попита мило Клео.
- Ами... вчера... Ридиан, той... ме... - тя преглътна шумно - изнасили.
Ченето на майка ѝ увисна.
- Бързо, мило мое дете, нека проверим дали си забременяла - каза майка ѝ и я взе със себе си.
Момичето провери. Позитивно. Беше шибано бременна. Тя се свлече по стената на банята плачейки. Майка ѝ чу риданията ѝ и влезе.
- Какво има? - тя видя, че тестът за бременност показва положително. Отчая се и започна да успокоява дъщеря си, макар, че и тя самата не беше напълно спокойна: - Всичко ще бъде наред, мила. Не се притеснявай и помни: при вълците всичко е много по-бързо отколкото при хората. Не се плаши - тя я прегърна.
- А какво се случи с Рой..? - попита обезспокено Грейс.
- Той е добре, но все още си почива. Преживя толкова много, горкото момче... - започна да го съжалява майка ѝ.
- Ъм-м-м... мамо... ами... аз не съм сигурна... -започна Грейс.
- За? - попита Клео.
- Ами... бебето може да е от Ридиан, но... може и да е от Рой... - притесни се тя.
- Вече? - попита майка ѝ удивено.
Грейс само поклати невинно с глава.
Майка ѝ въздъхна и отидоха да закусват.
През това време Рой спеше и сънуваше...
Г.т.н: Рой
Блондинката се взираше в мен. Бях в гората. Тя започна да говори:
- Рой!
- От къде знаеш името ми? - попитах аз целият облян в пот.
- Рой, аз... аз съм майка ти.
- Невъзможно! - уплаших се аз.
- Чуй, ти трябва да стваш! Събуди се!
- Но аз не искам! Тук е... моят дом... - огледах се аз.
- Не, Рой! Ти не бива да умираш сега! Ставай и помогни на момичето! Трябваш ѝ Рой! Трябваш ѝ повече от всичко!
- Но... - тогава жената сложи пръста си на устата ми в знак да млъкна.
- Сега тя е твоята Алфа. Отивай, дете мое.
- Но, чакай, как? Какво се е случи тогава в гората? - започнах да усещам как изчезвам. - Мамо! Кой беше това? Кой го стори с теб? Мамо?!
- Довиждане - чувах шепота ѝ.
- Мамо! - виках аз. - Мамо! Мамо?! - продължавах.
Г.т.н.: Неутрална точка на зрение
- Рой! Рой?! Добре ли си, Рой? - разтревожено разтърси лицето му Грейс.
- Ъ-ъ-ъ..? - беше замаян. Едвам отвори очи.
- Трябва да направим кръвен тест, ДНК, или не знам... трябва да разберем! - разтревожено започна Грейс.
- Моля? - попита нищо неразбиращият Рой.
- Бременна съм, Рой. И мисля, че е от Ридиан... - отегчи се тя.
- Не... - прошепна Рой. - Не и това... Мамка му! Мамка му! Мамка му! - ядоса се той и удари с юмрук по възглавницата.
- Недей така... аз... - поправи се тя и продължи - ние... - тя сложи ръката му на коремчето си, а той я погледна - ще се справим заедно - накрая се усмихна.
- Мама беше права... ти си моята Алфа... - каза той и се прегърнаха.
- Сега остваш на сухо, цели пет месеца - засмя се тя.
Той въздъхна, а после попита:
- Само пет?
- Бременноста при полу-вълците трае по-малко време. Нищо лично, но ако ме подразниш поне малко, ще ти откъсна ушите и ще си направя обеци от тях - заплаши го тя.
Той се засмя и я целуна, след което ѝ се усмихна.
- От утре ще се занимавам с йога - съобщи тя.
- Ами... аз искам да те заведа на ресторант - опита се да я покани на среща той.
- Ще надебелея - каза с насмешка тя.
Момчето се засмя гледайки я тъпо.
- Добре де. Ще дойда с удоволствие - каза тя и го целуна.
*Седем часа по-късно*
- Грейс! Закъсняваш - обади се Рой.
- А-а-а! - изпищя тя слизайки по стълбите и падайки в ръцете на Рой.
Той я пусна и падна на колене. Пред майка ѝ, баща ѝ и Саманта, той извади пръстен с думите:
- Грейс Куонтън, ще бъдеш ли моята Алфа?
Грейс се разплака от щастие и каза:
- Да!
Рой ѝ сложи пръстена и я прегърна и целуна. Майка ѝ и баща ѝ се разплакаха от щастие, а Саманта се усмихваше доволно.

П.с.: Ето, че и историята е завършена! Коментирайте с да или не, ако искате епилог. :) Скоро ще излезе втората книга наречена: "My Alpha 2: Blood Moon" (Моята Алфа 2: Кървава Луна). Очаквам, че ще четете! Обичам ви и не забравяйте да коментирате! ❤

My Alpha: In Love With The MoonWo Geschichten leben. Entdecke jetzt