Sasuke byl přesvědčen, že následujících deset minut jeho života bylo těch nejtěžších a nejdelších.
Byl nucen sledovat, jak jeho nejdůležitější osoba v životě trpí. Poslouchal jeho vrčení a zároveň bolestné sténání. Slyšel bublání červené chakry...
A věděl, že na ten obraz nikdy v životě nezapomene.
Když společně s Tsunade, Yamatem a Kakashim dorazili, poskytl se jim pohled na krčícího se Naruta v bolestech. Jeho tělo bylo stále obaleno červenou chakrou, ale tentokrát to vypadalo jinak.
„Takhle předtím nevypadal..." Zašeptal vyděšeně Sasuke.
Naruto se krčil na všech čtyřech, hlavu měl položenou na rukách, takže nebylo vidět, jak se tváří. To, co bylo naopak vidět, byla odlupující se kůže z jeho těla.
„To není možné..." Řekla nevěřícně Tsunade, když viděla, v jakém stavu blonďák je. Byl to doopravdy hrůzný pohled – sledovat, jak se mírně opálená kůže sama od sebe odlupuje a ukazuje tím červenočernou chakru, která proudila pod ní.
„Vypadá jako zmenšený Kyuubi," poznamenal Kakashi.
Zmenšený Kyuubi? Co to sakra má znamenat? Sasuke přemýšlel o sto šest, pořád ale nechápal, o čem to jeho sensei mluví.
Chlapec pár metrů před nimi dost hlasitě sténal. To bylo samozřejmé.
Musí ho to hrozně bolet... Pomyslel si zkroušeně Sasuke.
„Tak dělejte něco! Pomožte mu!" Obrátil se na zbylé tři postavy se zoufalstvím v očích. Nechtěl, aby Naruto dále trpěl.
Tsunade ale očima zkoumala okolí a hledala druhou postavu, která se tam měla taky nacházet. Po pár dalších sekundách ho konečně uviděla.
Jiraiya seděl pár metrů od Naruta, zády se opírajíc o strom. Z rány už mu neteklo tolik krve, jak si pamatoval černovlásek, pořád to byla ale velmi ošklivá rána. Bylo vidět, že je muž zpocený a na pokraji svých sil, ale byl stále na živu a při vědomí. To bylo nejdůležitější. O ostatní se Hokage postará.
„Jděte," obrátila se žena na Yamata a Kakashiho a kývla hlavou.
Plán se rozjel.
Sasuke viděl, že jako první vyrazil Kakashi. Snažil se upoutat Narutovu pozornost, ale chlapec momentálně vůbec na nic nereagoval. Byl stále ve stejné pozici a pořád z něj vycházelo sténání.
„Možná nebude Kakashiho ani potřeba," řekl Yamato, stále stojící vedle Tsunade. „Vypadá to, že je Naruto v momentálním stavu mimo. Mohu se k němu lehce dostat."
„Dobře, jdi," kývla tentokrát na Yamata.
A tak vyběhl i Yamato, který si to mířil přesně k Narutovi. Sasuke stále sledoval každý blonďákův pohyb, jeho zrak na něm byl jako přikovaný. Viděl každý záchvěv bolesti, slyšel každé zasténání. Přišlo mu, jako kdyby to prožíval společně s ním.
Yamato se přiblížil do dostatečné vzdálenosti a stoupl si vedle Kakashiho. Ten zatím nic nedělal, jelikož Naruto momentálně nepředstavoval žádnou hrozbu.
Tsunade využila situace a rozeběhla se k Jiraiyovi, který celou situaci sledoval jakoby nezúčastněně. Rána ho zaměstnávala dostatečně.
„Jiraiyo! Zabiju tě, až bude po všem," vykřikla Tsunade a ihned si k němu sedla, aby ho mohla vyléčit.
ČTEŠ
Two renegades // NARUTO FF
FanfictionCo kdyby bylo vše od začátku jinak? Co kdyby Sasuke nebyl jediný, který tehdy odešel z vesnice? Naruto jako vždy následuje svoje srdce - a to už pár měsíců patří černovláskovi. Oba je čeká mnoho překážek a strastí, ale co by je dokázalo zastavit, k...