Faktusie ^^

2.5K 93 27
                                    

Przyznam, że wcześniej nawet nie słyszałam o takiej nominacji jaką jest "12 Faktów o mnie" ale po zastanowieniu stwierdzam, że czemu nie.

Nominowała mnie Anila2001Fantasic , nie wiem czemu, może nie miałaś kogo ale i tak dziękuje :D

Być może kolejna część shotów pojawi się wkrótce, teraz pracuje nad czymś dużym...

1. Mieszkam około półgodziny drogi do morza.

2. Jestem prawdziwą fanką serii gier jak i książek na ich podstawie : Assassin's Creed

3. Interesuje się mangą i anime ( nie, nie jestem tą osobą, która ogląda to nonstop bez przerwy XD )

4. Moim pierwszym blogiem(/współblogiem)który wypalił(został zakończony, powstał nawet prequel) było fanfiction o anime FairyTail . Drugi raz tego sukcesu ze znajomą nie osiągnęłam ( ale wiemy jakie popełniałyśmy błędy :D ) 

5. Uczyłam się kiedyś grać na gitarze ale nie wypaliło ( z różnych względów ) potrafie jednak zagrać na klawiszach Dla Elisy oraz uczyć się grać inne utwory.

6. Chodzę do technikum, które jak skończe, to mam możliwość kontynuowania nauki na zawód grafika komputerowego.

7. Ogólnie czytam mało ( jeśli chodzi o te papierowe ) jednak, jak już to romans i/lub fantasy.

8. Filmy dla odmiany oglądam prawie tylko akcji.

9. Mimo tego, nadal jestem fanką niektórych filmów i seriali animowanych jak:
- Strażnicy Marzeń 
- Jak wytresować Smoka 1/2 oraz serial - Jeźdcy smoków 3 sezony
- Star Wars : Rebelianci ( choć, nie jestem fanką star wars, nigdy nie oglądałam żadnej części ) 
- Pingwiny z Madagaskaru
-Kung Fu Panda
inne...

10. Choruję na poważną chorobę zwaną niezdecydowanie ( to uczucie, kiedy przyjaciółka się wścieka bo wymyśliłaś fabułę na pierdyliard blogów by je potem porzucić )

11. Prawdopodobnie jestem uczulona na koty ( nie jest to oficjalnie potwierdzone ale coś jest na rzeczy )

12. Większość pomysłów na różne nazwy biorę patrząc na moją półke z grami i/lub łącząc słowa z języka łacińskiego i włoskiego.

A teraz pytanie, ile osób to przeczytało... ^^ 

przy okazji: dziękuje wszystkim serdecznie za prawie 2 tys wyświetleń i prawie 200 gwiazdek. Jako osoba, która korzysta z tego serwisu nieco ponad dwa miesiące aktywnie, to dużo :D

Najwyraźniej sama muszę kogoś nominować. Przepraszam, jeśli u kogoś to się powtórzy, ale cóż:

1. Yuukichannn
2. Kenpache
3. MarlenkaXD


Wale to, więcej nie pisze... nie mam przyjaciół na wattpadzie :D

Jack Frost x ReaderOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz