Capitolul I

109 13 3
                                    

       Lumea mea este impartita in patru parti, fiecare parte are ceva specific. Sa spunem ca sunt mai multe categorii de inaripati sau cum am mai auzit de la intelepti,  "ingeri". In Nord se afla Ratacitorii sau cum le spunem noi "Exilatii"ei sunt cei ce nu au respectat cuvantul regelui din partea sa de lume, lor li s-a luat dreptul de a mai purta aripi , acum au doar doua cicatrici care inca sangereaza. De cativa ani taramul lor este complet lipsit de surse de hrana, de obicei li se mai arunca animale ca sa le poata vana, unii spun ca s-a ajuns la canibalism. In Vest se afla Legendele, cei mai inteleptii , normal ei sunt un fel de tocilari dar pot stapanii cele patru elemente( aer, foc, apa si pamant) aripile lor sunt de un verde safiri si au o scoala unde doar cei inzestrati pot invata sa stapaneasca cu adevarat puterea naturii ca sa poata deveni paznici, emblema lor este pentegrama aurie. Cei din Sud sunt Angelicii, cei buni, cei ce traiesc in pace, acestia au aripi precum aurul si desi nu-mi place sa recunosc sunt destul de buni in lupta. Emblema lor este soarele.Iar in Est sunt Razboinicii cei ce au aripi mai negre de cat noaptea, cei nemilosi cei puternici,emblema lor este un liliac negru pe o luna plina, aici sunt eu. Eu sunt Queen si sunt fica regelui Caden, ironic nu?! Este mult prea greu sa-ti imaginezi ca cineva poate trai intr-o lume unde tragediile si uciderile sunt obisnuite. Sa nu credeti ca ilegalitatile sunt acceptate. Oricine indrazneste sa incalce porunca regelui este mort sau mai rau, torturat. Noi suntem niste razboinici, suntem extrem de teritoriali, avem paza la toate granitele , aici intervin eu, desi sunt fica regelui si ar trebuii sa fiu tratata ca o printesa sunt tratata ca un razboinic incompetent ce in fiecare zi ar trebuii sa omoare intrusi ca sa-si arate capacitatile. In fiecare zi stau la granita din Sud. Eu trebuie sa pazesc intrarea secundara in regat. Cel mai ingrozitor lucru e sa stai de la rasarit pana la apus  sa te asiguri ca nici un Angelic nu patrunde. Sunt considerata slaba pentru ca nu omor intrusii , da ii ranesc foarte grav dar nu-i omor. Tocmai de aceea tatal meu imi tine aproape in fiecare zi predici interminabile.
     Si iata-ma aici, in sala tronului. Imi aduc aminte ca, atunci cand aveam sapte ani aici ma"jucam" cu paznicii "Spada si scut", ei o numeau joaca dar de fapt ma antrenau. Adoram sa stau in sala asta, nu doar pentru ca e cea mai mare din intreg palatul ci si pentru ca era cea mai infricosatoare si atragatoare,adoram draperiile negre ce atarnau incercand sa acopere lumina zilei ce patrundea in sala, candelabrul imens ce atarna de tavan, covoarele enorme stacojii ce acopereau toata podeaua, multi spun ca au fost alese ca sa ascunda petele de sange ce se varsau des la judecati. A da ...tronul , stiu ca nimeni nu are voie sa se apropie de el , este facut din aur si avand pe spatar un liliac facut din  rubine. Cand eram mica mi se parea uimitor dar acum cred ca este un fotoliu pentru un mos obosit. Vorbind de mos ... uite-ma in fata tatalui meu ce-mi tine predica despre incompetenta mea de a fii un adevarat razboinic. Si toata aceasta predica a inceput de cand a aflat ca am lasat un pui de Angelic sa plece acasa nevatamat. Ce era sa fac?! Micutul avea in jur de cinci ani si niste ochi caprui, intunecti si draguti. Recunosc ca am gresit, a fost un moment de slabiciune, dar nu am sa recunosc.

- Incompetenta ta ma dezgusta, nu poti indeplini nici cea mai simpla sarcina!
- Dar tata...
- Indraznesti sa ma intrerupi?!Respectati superiorul. Aici nu suntem tata si fica ci lider si supus. A spus tata, in timp ce-si freca tapla. Nu pot spune ca este intradevar mos, are in jur de 40 de ani, parul inca nu i-a albit, dar sincer chiar este grasan. Mai de mult, cand era comandant arata mai bine, era poreclit "Liliacul" deoarece era foarte rapid, vana noaptea si avea cel mai bun auz. Acum e cu totul alta persoana.Este scund, indesat si morocanos.
-Da!
-Da ce?!
-Am inteles majestate! am spus pe un ton de copil plictisit.
-Nu inteleg ! Esti nascuta din cel mai rau sange posibil , atinsa de demoni si imbratisata de spirite malefice. Cum de nu esti nemiloasa?! Poate de vina e educatia sau mama ta care...a facut o scurta pauza, privea in jos si nu inceta sa-si frece tampla, de obicei facea asta cand era frustrat. Nu conteaza! La post ! Noi suntem cei mai puternici , noi conducem ,dar din cauza incompetentilor ca tine ne pierdem din respect! cu aceste cuvinte s-a risdicat de pe tron si a intrat in camera din spatele salii, camera Consiliului.

Educatie?! N-am primit educatie!!! Inca de la patru ani mi s-a dat un cutit si o cobra drept animal de companie, pe care evident am fost fortata sa o omor ca sa dovedesc ca sunt rea. Nu inteleg de ce este atat de dur?! Si ce legatura are mama?! N-am cunoscut-o si nici nu stiu ce s-a intamplat cu ea. Multi spun ca tata ar fi ucis-o cand a aflat ca a nascut o fata, altii spun ca a exilat-o in Padurea Labirint. Daca as stii ce s-a intamplat cu ea... Pur si simplu eram stupefiata de ce auzeam.
-Queen...
Auzul numelui meu a fost ca o sageata infipta in timpan. M-am intors si am privit in spate.Atunci l-am vazut pe cel mai laudat razboinic Luck, preferatul tatei, modelul novicilor si cel mai enervant si ingamfat baiat din univers.Este destul de inalt, 1,87, are parul blond si ochii caprui. Este foarte atletic iar marimea creierului lui este echivalent cu o unghie. Crede ca absolut orice fata este atrasa de el. Nu pot sa-l suport, doar vocea lui ma face sa-mi tai urechile si sa le dau foc. 
-Queen! Trezirea papusa , avem treaba! a spus in timp ce facea cativa pasi incercand sa se apropie....

QueenUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum