Capitolul 11

15 3 1
                                    


Eram socata.Nu stiam cum sa reactionez, sa tip, sa rad, sa plang sa... nu stiu, creierul meu se blocase iar ochii imi ofereau aceasi imagine nemiscata. O imagine cu roscata, dementa si sadica de Klara si imbecilul de James, unul dintre gemenii pistruiati.

-Suntei idioti? Oare de ce va intreb, clar sunteti idioti, cum naiba sa faceti asa ceva?
-Sa facem ce? a intrebat Klara ranjind la mine.
-Sa te nasti cu fata aia, am spus nervoasa. Sa veniti aici normal. Cum?Cum ati ajuns aici?
-Hei! ce se intampla aici? Cand imi primesc haleala? a tipat Beck, evident nervos, un tip inalt cu tricoul negru sfasiat intr-un colt, pantalonii de un albastru inchis si prafuiti, iar pe brat avea un tatuaj cu un ceas pe o partitura avand doua pene la baza. Nu am riscat doi oameni sa vin sa va salvez ca sa mor de foame, clar? Va-s omora acum pe toti, dar poate o sa-mi fitii de folos. Pe langa faptul ca sunt flamand sunt si confuz. Tu ochii negrii, a spus aratand cu lancea spre mine, cine esti si de ce ti-au sarit nervii pe astia doi?
-Sunt Luna si ei imi sunt prieteni, sunt nervoasa ca si-au pus viata in pericol. Serios Klara, de ce sunteti aici?
-Stii ca ti-am urat " la multi ani si la multe crime!" nu?! Am uitat sa-ti zic ca am sa e acompaniez.
-Imi vine sa te omor. am spus nervoasa. Incepusem sa bat din picior si sa mormai, ma tot gandeam cum sa-i trimit acasa, sa nu-i pun in pericol, sa nu-i pierd.
-Cine-s tipii? A intrebat Hawk.
M-am uitat la el uimita, uitasem ca sunt cu el si uitasem ca-l tin de mana, i-am privit fata si mi-am coborat privirea spre incheietura mea cuprinsa de palma lui,am vrut sa-i explic dar nu staim cum. Atentia mi-a fost captata de Klara, atunci cand a spus:
-Eu sunt Klara, gardian superior in garda regelui sau ma rog am fost pana am luat un las,ce ne-a trimis prietena aici, la trante.
-Iar eu sunt James, prim arcas...
-Stati! L-ati batut pe Luck? am spus zambind ca o idioata.
-De fapt Klara l-a batut, eu doar am ajutat-o sa-l mai scuture putin de praf. Stiai ca daca dai cu un par in el il scuturi de praf dar si ii faci praf doua coaste?!
-Sunteti nebuni.
-Deci, Klara, James si ceilalti tipi cine sunt? A intrebat iar Hawk
-Permite-mi sa ma prezint. Eu sunt Beck, fost angelic, condamnat acum 10 ani, cred... nu conteaza moivul pentru care sunt aici. A da, sunt unchiul Klarei, cand am auzit ca o roscata a fost adusa aici am venit imediat ca e obicei. Ea este singura mea nepoata, trebuie sa o protejez si eram sigur ca o sa intre in belele intr-o buna zi, doar suntem rude.
-Iar eu sunt Lois, fost intelept, eu am fost si inca sunt un hot.
Lois era un tip mai maruntel, blond cu ochii verzi si parca avea in jur de 15-16 ani.
-Si la final eu sunt Hawk si am fost pedepsit pentru ca m-am jucat cu focul.
I-am dat drumul lui Hawk si m-am indreptat spre scorbura, am bajbait putin prin intuneric si am gasit sacul cu animale moarte, am scos din el un purcel si i l-am aruncat lui Beck.Imediat ce l-a prins si-a infipt dintii in el si a smuls o bucata imensa de carne pe care a inghitit-o imediat, dupa i-a dat lui Lois care a facut la fel, i-as fii intrebat de cat timp n-au mai mancat dar am realizat ca asta era o intrebare tampita. Hawk si James au inceput sa se imprieteneasca si povesteau nu stiu ce lucruri ciudate iar eu m-am dus si am luat-o pe Klara in brate.
-Esti bine? Am intrebat-o
-Sunt! A spus strangandu-ma mai tare in imbratisare. Si daca vrei sa stii Damien a satrit primul la bataie.
-Ce? Si ce s-a intamplat?
-Luck s-a ferit, iar Damien l-a lovit pe Comandant. L-au trimis imediat in carcera pentru 3 luni, impreuna cu Peers, care i-a atacat pe soldatii care incercau sa-l imobilizeze pe Damien.
-Si restul sunt bine? am spus cu vocea tremurata.
Klara m-a batut usor pe spate si mi-a zis:
- Da! Elaine a plecat impreuna cu Lexar catre angelici sa le ceara ajutor, iar Jack ii va antrena pe restul, i-a promis lui Peers si tie. Oricum, imediat ce Peers si Damien vor iesii din carcera vor incepe sa stranga soldati.
-Am terminat, sa mergem. A strigat Beck facandu-ma sa-i dau drumul Klarei. E timpul sa plecam, am stat prea mult aici.
-De ce sa plecam? A intrebat James
-Pistruiatule nu suntem in siguranta daca stam pe loc, aici trebuie sa fugi, poti sta o zi, dar mai mult nu, si ei au stat destul de mult, a spus aratand spre mine si Hawk, in plus corpurile alea vor putrezii in curand si vor atrage canibalii.
-Si nu putem sa-i infrangem? A intrebat Klara
Hawk a lasat capul in jos, a strans din pumni si a zis: Nu putem, sunt multi, foarte multi. In plus nu se mai comporta ca niste oamenii, sunt doar niste animale gata sa se atace intre ei. I-am vazut cum ataca, te pandesc si dupa actioneaza in grup, sar pe tine si iti sfasie carnea, iti infig ghiarele in ochii si se bucura de fiecare strigat al tau.
-De unde stii toate astea? L-am intrebat
-I-am vazut in padure, i-am vazut cum au atacat doi baieti.
-Luati-va bagajele, trebuie sa plecam! A zis Lois
-Dar unde mergem? Nu ar trebuii sa avem o directie? A intrebat James
-Legendele...am soptit
-Poftim!? Au intrebat toti
-Plecam spre intelepti, n-am sa petrec un an fugind, avem nevoie de ei si sunt sigura ca ei ne vor ajuta.
-Realizezi ca daca vrei sa ajungi la granite lor trebuie sa traversezi tot tinutul nu?! a zis Beck
-Preferati sa va jucati de-a v-ati ascunselea cu niste criminali sau sa plecam spre un loc care ne poate salva? Sunteti cu mine? Am spus uitandu-ma spre oamenii din fata mea carora le ceream sa-si riste viata.
-Unde mergi tu vin si eu, a spus Klara.
-Si eu! A zis James batandu-ma usor pe umar.
-Luna! Am sa te urmez, sper sa ne conduci cum trebuie. A spus Hawk zambind
-Se pare ca n-avem incotro pustiule, trebuie sa mergem cu ei, a spus Beck uitandu-se la blondul de langa el. Lois a aprobat din cap si a fugit la scorbura scotand toate proviziile afara.
Am scotocit prin rucsac si am scos lantul si i l-am dat Klarei. Imediat si l-a legat in jurul corpului, rucsacul l-a carat James, iar sacul cu animale l-a luat Hawk. Am aruncat o ultima privire spre zid gandindu-ma ca asta va fii ultima data cand il voi vedea. Ori mor, ori scap. Mi-am pus bratul pe umarul Klarei, i-am privit pe noii tovarasii si ne-am indreptat spre padure. Am mers mult timp pana am ajuns mai adanc in aceasta. Nu am intalnit pe nimeni pe drum, doar cateva cadavre, dintre care unul a fost jefuit de James, i-a furat arcul cu tolba cu cateva sageti care zacea sub el.

QueenUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum