Capitolul 9

17 4 3
                                    

     Portile s-au trantit in urma mea. Mi-am indreptat privirea spre "noua mea casa". Pustiu, totul era pustiu. Pamantul era uscat,dar mai existau cativa copaci imprastiati ce aratau de parca ar fi fost arsi. M-am dus si mi-am luat rucsacul cu provizii ce zacea langa zid. M-am aplecat sa-l ridic dar cand mi-am indreptat privirea am ramas incremenita. Zidul imens de piatra din fata mea, era plin de sange. Nu era o pata sau dare de sange, erau litere stacojii cu mici spatii. Literele alcatuiau nume, nume a zeci de mii de inaripati. Mi-am lasat rucsacul cu mancare si sacul cu animale jos si m-am apropiat mai mult. Eram uimita! Am ridicat mana si cu varful degetelor am atins usor literele insangerate. Erau atat de frumos scrise incat frumusetea caligrafica te facea sa uiti complet de lichidul folosit pentru scrierea lor. Numele pe care-l examinam era al unei fete, Amanda. Langa numele ei se afla ceva scris in paranteza ("Sangele ei a fost varsat si acum aici lasat. Amanda copila de 14 ani, a murit decapitata de un grup de mercenari"). M-am indepartat de zid inghitind in sec. -Nu pot sa cred! 14 ani? Decapitata? Cum poti sa lasi o fetita de 14 ani intr-un asemenea loc? Cum este posibil! Mi-am inclestat pumnul si am expirat zgomotos, in timp ce ma apropiam iar de zid. Am vrut sa citsc mai mult, desi eram oribilata de ce vedeam trebuia sa citesc. Culver(" Sangele lui a fost varsat si acum aici lasat. Culver un tanar de 25 de ani, a murit spanzurat), Gemma ("Sangele ei a fost varsat si acum aici lasat. Gemma o femeie in varsta de 60 de ani, a murit inecata). Dupa fiecare nume se repeta fraza "Sangele ei a fost varsat si acum aici lasat." si cauza mortii. Am atat de multe intrebari si imi este frica ca nu cumva sa primesc raspunsul de la aceste persoane. Am scos din sacul insangerat un iepure mort si l-am lasat langa poarta. Daca este adevarat ce am auzit, aceste creaturi ar manca orice. Sper sa le placa iepurele ca sa nu devin eu mancarea lor. Mi-am luat lucrurile si am mers cat am putut de departe de zid. Am mers mult, iar tot locul parea la fel, de parca ma invarteam in cerc. La un moment dat am vazut un copac destul de mare in care ma puteam ascunde. Aveam doua optiuni: stau aici la vedere si risc sa fiu omorata sau ma duc acolo si posibil trebuie sa ma bat cu cineva dar aici nu stiu daca voi supravietuii. Deci ma duc! am spus cu voce tare. Se pare ca innebunesc de vorbesc singura! Am mers putin mai aproape de copac, am lasat "bagajul" jos si mi-am scos sabia din teaca. O tineam strans in maini si mergeam cat de silentios puteam. Cand eram fix langa tulpina lui am mai facut un pas si nimic, nimic care sa ma atace. De una dintre crengi se afla spanzurat un trup stafidit de barbat. -Presupun ca tu esti Culver! am spus in timp ce priveam trupul neinsufletit balancanindu-se la fiecare adiere de vant. M-am intors si mi-am luat lucrurile si le-am agatat in pom. M-am urcat si eu si am vrut sa scobesc copacul sa-mi fac un fel de adapost, dar cand am infipt sabia in el am realizat ca cineva deja isi facuse adapost. Am tras sabia cu tou cu o bucata de lemn ce era un fel de usa pentru scorbura imensa din interiorul copacului. Inauntru erau oscioare mici si cranii ale diferitor animale.M-am uitat mai atent sa vad daca e ceva mai proaspat si din fericire nu era. Daca cumva era vreo' bucata de carne catusi de cat mai proaspata insemna ca trebuie sa fug, deoarece cineva sigur mai folosea scorbura. Mi-am aruncat rucsacul in scorbura si am vrut sa intru cand pandantivul meu a inceput sa lumineze. M-am oprit si l-am luat in pumn. Cand sa ma ridic am simtit un fior rece ce a coborat pe tot spatele.

-Ce avem noi aici? s-a auzit o voce de barbat.
-O veverita imensa ce incearca sa-si bage nucile la loc sigur. am spus in stilul meu ironic. Dar in spatele meu ce se afla?

-Un soim ce traieste in acea scorbura. Intoarce-te!

-M-am intors si am vazut creatura ce ma ameninta. Il examinam, fiecare clipire, fiecare miscare a pieptului cand respira si fiecare incordare. In fata mea era un baiat brunet cu ochii verzi ca smaraldul si bratul drept ars. Acel brat tinea fix spre gatul meu o lama de cutit.
-Daca ai terminat cu holbatul as vrea sa aud niste raspunsuri. A spus in timp ce mi-a zambit. cred ca inbunesc dar tipul care ma ameninta cu moartea mi se pare dragut.

QueenUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum