Am fost trezita de un zgomot. Am deschis ochii, Damien statea langa mine si ma tinea in brate. Zgomotul s-a auzit iar. M-am desprins din bratele amicului meu si m-am ridicat incet. Temnitele se luminau, iar imaginea devenea neclara, poate iar visam. O rafala de vant a patruns in subsolul palatului. M-a apropriam de iesire pasind usor , fiecare pas era silentios desi simteam cum calcam pe oase si le sfarmam sub talpa. Unde te duci?! S-a auzit o voce feminina.
- Parca spuneai ca nu o sa mai vi! am spus nervoasa, m-am oprit din inainta si m-am uitat in jur.-Am venit sa-ti urez la multi ani, draga mea! si sa-ti spun ca-mi pare foarte rau ca nu sunt...
-Cam tarziu nu crezi? am intrerupt-o. Tu crezi ca daca apari iar aici si imi urezi la multi ani uit ce ai facut?! Ai intarziat, fix 18 ani. Poti pleca! am spus indreptadu-ma spre locul meu.- Te rog sa ma intelegi! Stiu ca nu ma vei accepta prea curand ca mama, dar totusi iti voi da un dar. Acum ca ai implinit 18 ani, talismanul tau te va proteja.
Talismanul meu?! Mi-am prins talismanul in pumn, l-am plimbat putin printre degete examinandu-l iar de parca ar fi fost prima data.-Stiu ca nu ma placi dar asculta-ma. Acest talisman este special, ca si tine. Semiluna din rubin va stralucii cand se apropie un pericol, iar pentagrama iti va oferii putere cand vei fii slabita. am vrut sa o intrerup dar nu am reusit pentru ca a inceput sa vorbeasca mai repede si mai agitat. Nu pot sa-ti dau detalii despre viitorul tau dar tine minte "Sa stai pe loc nu este o obtiune!"
Cu aceste cuvinte s-a lasat liniste, totul se intetosa, iar pamantul se cutremura de parca ar fi vrut sa se surpe. Vantul se intetise iar intunericul se abatuse peste tot.
Dintr-o data m-am trezit in bratele lui Damien, tremurad.
-Ai patit ceva?! s-a ridicat Damien tinandu-ma in continouare in brate.
-Sunt bine, un mic cosmar... am spus incercand sa ma calmez.
-Se pare ca te-ai trezit la timp?
-Adica? am spus nedumerita.Damien a aratat cu degetul spre iesirea din pivnita si a spus: - Vezi luminita aia? Aia sunt paznicii care ne vor escorta peste putin timp.
-Waaaw! Sunt escortata, presupun ca sunt o persoana importanta am spus eu ranjind. Am scos un chicot obosit.-Stii ce zi e azi? m-a intrebat Damien in timp ce se ridica de jos ajutandu-ma si pe mine sa ma ridic.Este ziua ta stresule. La multi ani!
-Am si uitat !Stai ce faci? Damien m-a ridicase pe umarul lui si ma invartit. Cand s-a oprit m-a lasat usor in jos incat puteam sa ating pamantul cu varful bocancilor. Ma tinea cu ambele maini de coaste , iar fetele noastre erau despartite de vreo' 5 centimetrii. Respira greu iar inima parca dorea sa-i iasa din piept. M-a lasat mai in jos incat talpa era comple asezata pe pamant s-a apropiat mai mult si...
-Hei! Nu avem prea mult timp! A apus Peers.Damien isi luase mainile de pe mine si se intoarse cu fata catre Peers, s-a dus langa el si ia soptit ceva.
-Ce tot vorbiti? am intebat.-Queen am tras de timp cat de mult am putut, ai intarziat destul de mult. Trebuie sa te anunt de acum ceva, pentru ca drumul este plin de spionii tatalui tau. Fii atenta! Peers se apropiase de mine si imi soptise: imediat ce pui picioru pe taramul Ratacitorilor, un gardian iti v-a arunca un rucsac plin cu hrana, sa fii gata sa-l ascunzi daca nu reuseste sa-l arunce intr-un loc mai putin vizibil.
Am dat din cap in semn ca am inteles. Nu pot sa cred ca aceste persoane isi pun viata in pericol pentru mine. Pariez ca tata i-ar executa daca ar afla ca ma ajuta.
-Sa mergem! a spus Damien rezemandu-se de peretele dinspre iesire.
-Apropo Queen, la multi ani, sa speram! a spus Peers in timp ce ne indreptam spre iesire.-Multumesc, cred!
Am iesit din subsolul castelului inconjurata de 10 gardirni si de Damien si Peers, am trecut prin gradina palatului si am ajuns in sat. Toti inaripatii iesisera sa ma vada, cei mai multi doar ca sa analizeze urmatorul subiect de barfa. Mi-am vazut prietenii incercand sa treaca de gardienii, cum se luptau doar ca sa poata ajunge la mine. Peers cum era superior garzilor ce ma excortau i-a oprit si le-a poruncit sa-mi lase prietenii sa treaca. Primii care au venit erau Jack si James, gemeni, erau mai mari decat mine cu 3 ani, inalti blonzi , pistruiati, cu ochi verzi si cei mai buni arcasi din lume, m-au strans in brate si au mers alaturi de mine repetandu-mi ca eu sunt singura lor conducatoare, apoi a aparut Klara, o roscata cu ochi galbeni ca soarele, mi-a urat la multi ani si multe crime, ea este cu adevarat sadica, au mai aparut si Lexer, Marco, Ian, Nash, Efelia si Ruth. Erau in spatele meu si ma conduceau spre, cum le placea celor mai multi sa zica, "pieirea" mea. In fata portii ce despartea Estul(unde eram noi) de Nord (unde se afla ratacitorii), se afla tatal meu si desigur alaturi de el Luck.
-Vad ca nici acum nu esti punctuala! a spus tata cu un fel de ironie invechita. Am sa-ti dau o veste buna, petru ca este ziua ta si pentru ca Luck tine la tine... ma bufnise rasul, toti se uitau la mine, eram atractia principala.
-Tine la mine? O iti multumesc bunule domn ca mi-ai convins tatal sa ce?!M-am apropiat de tatal meu si l-am fixat cu privirea. Degeaba vrei sa pari bun, tot un animal cu inima putreda esti! Mi-am ridicat coltul buzei schitand astfel un zambet arogant.
-Nu te opresti nu?! a spus tata frecandu-si tampla semn ca era stresat si tensionat.
-Queen, daca vrei sa-ti fie bine mai bine ti-ai tine gura! a spus Luck, incercand sa iasa in evidenta.
-Tu... tu indraznesti sa deschizi gura aia mizerabila?! M-am intors cu fata spre Luck si i-am zis: Draga viitor cadavru, mai bine ti-ai tine gura ca sa nu ti-o cos, ce zici?! Imi spui sa tac ca asa imi va fi mai bine? Cum imi va fii bine? Tot sunt trimisa la moarte sigura, de ce sa nu ii spun si poporului ce las mincinos esti!?-Inceteaza! a spus tata prinzandu-ma de incheietura. Asculta-ma bine, nu-ti ingreuna situatia si asculta-ma. Ai dreptul sa iei cu tine 6 obiecte dintre care o singura arma. Alege repede si intelept daca tii la viata ta nesemnificativa, care oricum va disparea curand. Dupa ce mi-a spus asta m-a impins catre prieteni mei dand din mana in semn ca ar trebui sa ma gandesc la ce sa aleg.
M-am pus in pozitia lotus pe pamant, toti erau mirati mai puin prietenii mei care s-au asezat si ei la fel formand un cerc. Gemenii imi spuneau sa-i iau pe ei, Damien insista sa mearga el si Peers la fel. Ceilalti se certau ce arma sa iau. Stateam si ma uitam la toti, le analizam chipurile stiind ca nu le voi mai vedea mult timp. Le analizam gesturile si vorbele. Cei 4 voluntari mai ca se luau la bataie.
Queen! a strigat cineva din multime cu glasul plin de disperare. Ne-am intor cu totii sa vedem cine este. In multime o silueta se zbatea sa-si faca loc ca sa treaca. Ajunsa in fata am inlemnit. Nu stiam cum sa reactionez, m-am ridicat si am privit fata din fata mea. Era cea mai buna prietena a mea, Elaine. Parul ei saten pana la umeri era ciufulit, respira greu, iar ochii ei verzi-caprui erau inundati de lacrimi. Stateam si ne uitam una la cealalta. Nu ne miscam, ne priveam fix in ochi. Amandoua am tipat in acelasi timp "Idioato" si ne-am luat in brate. Mereu a existat intre noi acel tip de telepatie ciudata.
-Idioato, nu mai plange, ca ma faci si pe mine sa bocesc! am spus incercand sa-mi inghit nodul din gat.-Daca nu ai fii facut aceasta tampenie nu as fi plans acum. a spus Elaine in timp ce ma strangea din ce in ce mai tare. Te rog spune-mi ca te intorci, PROMITE-MI!
-Iti promit doar daca si tu imi promiti ca ma vei astepta si ca atunci cand ne vom revedea voi vedea o adevarata razboinica nu o smiorcaita!
-Promit! a spus Elaine in timp ce se elibera din imbratisare. Acum e randul tau!
-Promit! am spus ininzand pumnul la fel ca prietena mea.-Ti-a expirat timpul! a strigat tata. Ai ales cele 6 obiecte?
M-am dus i fata acestuia si am inceput sa enumar: -Imi vreau sabia, un bidon cu cea mai inflamabila substanta existenta in regat, un lant de fier lung de doi metri... am facut o scurta pauza si mi-am privit prietenii,o jacheta, licori vindecatoare si mai vreau un sac plin cu animale moarte.Cerintele mele ii lasase pe toti muti.
-Aduce-ti tot si punetile intr-un rucsac, animalele le vei tara in sac cum ai cerut. A spus tata plin de uimire neincetand sa-si ia ochii de la mine. Nu a durat mult pana cand slugile lui sa-mi aduca tot ce cerusem. Asezase totul intr-un rucsac imens iar sabia mi-o inmanase fierarul soptindu-mi" Acum este cea mai ascutita din regat, ai grija!" am dat din cap in semn de multumire si ma uitam la un fermier destul de batran ce tara dupa el un sac din care se scurgea sange, lasand in urma o dara stacojie. A lasat sacul langa mine si s-a facut nevazut in multime.
-Esti multumita?! a intrebat Luck.
-Lipseste capul tau, dar asta voi rezolva eu peste un an. am spus ranjind.
M-am intors catre prietenii mei si mi-am luat ramas bun de la fiecare. Evident Elaine a incepu sa planga iar eu tot incercam sa-mi inghit nodul din gat. Damie statea cel mai aproape de tata si de Luck. Cand m-am uitat la el, a intors capul si si-a strans pimnii zicand: Trebuia sa ma iei cu tine!-Stii ca nu ti-as fi riscat viata! i-am atins usor bratul facandu-l sa tresara. In plus am nevoie de tine aici, ca sa ai grija de famila ta! In acel moment i-am atins usor barbia lui Damien astfel facandu-l sa se uite la mine, i-am atins cu palma pieptul simtindu-i iar bataile ritmate aele inimii. Ma privea cu ochii sai caprui, avea o privire intristata.
-Nu mai face ochii aia de catelus, nu va tine. am spus in timp ce ma apropiam mai mult de el.Si-a asezat bratele pe soldurile mele tragandu-ma mai aproape .Privirile noastre s-au incrucisat, ii simteam inima batand in acelasi ritm grabit cu a mea, mi-am ridicat usor palma mangaindu-i pieptul, gatul si oprindu-ma la obraz. Am inchis ochii si m-am apropiat mai mult de el pana ce i-am intalnit buzele moi ce se jucau cu ale mele. Ma tragea mai aproape ,pana ce ma lipise de pieptul sau neincetad sa-mi guste buzele. Dintr-o data, o mana ma smulse din imbratisarea lui Damien. Tata ma trasese de incheietura smulgandu-ma din transa dulce creata de sarut si ma adusese in fata portilor. Trei gardieni deschisesera poarta, iar al patrulea avea un rucsac de marime medie.Era rucsacul despre care vorbise Peers. Cu o miscare il aruncse pe celalalt taram in spatele zidului ca sa nu fie vazut. Mi-am legat teaca cu sabia la brau , am ridicat sacul cu animale moarte si am trecut granita. Inainte sa inchida portile, am aruncat o privire peste umar , la prieteni, la Damien, la Luck, la tatal meu si le-am spus, cu zambetul pe buze:
-Ma voi intoarce!
CITEȘTI
Queen
De TodoUneori stai și te gândești cu ce greșești dacă ești unic, dacă te ridici deasupra tuturor și îi înfrunți. Toți te vor opri deși tu ar trebui să mergi înainte. Eu .... eu sunt o exilată , n-am vrut să fiu încă un soldat în armata fără creier a tatăl...