Capitolul 10

20 4 2
                                    

 Stateam in scorbura impreuna cu Hawk si incercam sa adorm. Pur si simplu totul era atat de ciudat.
-Nu e o idee prea buna. A spus Hawk, in timp  ce ma batea  usor pe umar. Nu te poti odihnii acum.
-Ce? De ce? Suntem la loc sigur nu!? Am spus inchizand iar ochii.
-Nu! a spus cu o voce serioasa ce mi-a captat atentia. Nu esti in loc sigur. Pe taramul asat nu vei fii niciodata in siguranta, nu te poti increde in nimeni, orice miscare proasta iti poate aduce moartea. Trebuie sa realizezi ca nu mai esti acasa, nu mai esti protejata si nu mai exista reguli. Aici trebuie sa supravietuiesti, sa inveti sa stai treaz zile integi, sa stai insetat saptamani si sa flamanzesti cu lunile. Trebuie sa acorzi atentie simturilor, fiecare sunet si fiecare miros te poate scapa de o moarte cruda.

-Cum pot sa fac asta? am spus inghitind in sec. Adica cum pot sa rezist atat de mult?
-Nu stiu. Cel mai posibil ai doua variante: incerci si supravietuiesti sau mori incercand.
-Folositor. am spus sarcastica 

-Nimanui nu i-a fost usor. Aici au fost aduse mame cu copii mici de 3-4 luni, au fost nevoite sa-i omoare  ca sa nu fie omorate, au fost adusi frati care s-au mutilat, prieteni care s-au tradat... a facut o pauza scurta si a continuat, aici daca esti singur nu supravietuiesti. Am sa incerc sa te ajut sa-ti dezvolti simturile.
-Cum?
-Cred ca va fi simplu avand in vedere ca ai un pandantiv magic.
-Poftim?! am spus in timp ce-mi analizam iar pandantivul, ii examinam fiecare linie si ii pipaiam marginile. Cum poate sa fie magic?
-Pentagrama este argintie, nu aurie, deci este un dar de la un Intelept puternic iar semiluna din rubin este obisnuita doar ca emana o forta ciudata, protectoare. Am dreptate? a intrebat in timp ce se apropia incercand sa analizeze talismanul.
-Nu stiu, chiar nu am nici cea mai mica idee ... dar de unde stii atat de multe lucruri?

    Hawk s-a apropiat mai mult de mine si m-a privit in ochi, nu spunea nimic doar ma privea, imi analiza genele si clipirile delicate, apoi privirea i-a alunecat spre gat si s-a oprit la umarul insemnat. Si-a ridicat mana iar cu miscari destul de fine incerca sa urmeze cu degetul conturul semilunei. 
-Stiu ca habar nu ai cine sunt parintii tai, ma rog, cine este mama ta, tot regatul nu  stie asta, dar iti spun ceva, oricine ar fi fost trebuie sa fie sau sa fi fost o persoana extrem de importanta. Tatal tau putea sa te omoare dar nu a facut-o, iar darul ce atarna la gatul tau este extrem de important. Este magic. Stiu asta pentru ca mama mea provine din partea Legendelor... ea m-a invatat tot ce stia despre magie, chiar daca nu putea sa o practice.
-Eu... am avut un.. vis.

-Ce vis?! a intrebat Hawk, ce se indeparta.

-Am visat-o pe mama, adica vocea ei. Mi-a spus ca pandantivul ma va ajuta.

-Adica?! 

-Semiluna ma avertizeaza cand vine un pericol iar pentagrama imi va da forta cand nu o sa mai am, sincera sa fiu cred ca functioneaza, intr-un fel.
-Da?!
-Mda.. dar cu intarziere. Cand ai aparut tu a luminat, dar deja erai in spatele meu. Asta nu ma  prea ajuta.

-Poate stia ca nu-ti voi face rau. a spus Hawk zambind. Daca asa e... sa stii ca merge.

-Posibil... spuneai ca mama ta e din partea Legendelor? ... cum...adica...cum a reusit sa treaca de granite? Bine... imi spui asta doar daca vrei sa vorbesti despre asta, nu vreau sa ma crezi bagacioasa, dar oricum  nu prea avem ce face si asta ar fi un subiect destul de intresant pentru  o discutie si... am inceput sa vorbesc repede si fara sens nu stiam de ce dar pur si simplu mintea mea nu ma asculta, plus ca gesticulam de parca vanam muste. 

-E in regula. Iti spun doar ca sa nu mai dai din  maini in halul asta, zici ca esti gata sa ma palmuiesti. Nu stiu prea multe despre trecutul ei... stiu ca a fost o "inteleapta" dar nu avea puteri, cred ca  stii ca nu toti pot practica magia, a spus intorcand usor capul spre mine, nu mi-a spus niciodata cum a reusit sa treaca granita sau de ce a plecat, mereu spunea ca a fugit pentru tatal meu, cica era iubirea aia mare si siropoasa a zis dandu-si ochii peste cap. Ma rog, il iubea pe tata, am aparut eu, asta e alt proces pe care daca vrei ti-l si explic...

QueenUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum