3.

432 14 0
                                    

Obudziłam się po 9.00 więc postanowiłam zejść do kuchni i zrobić sobie śniadanie, ale wchodząc do środka zobaczyłam jakąś starszą panią, która przywitała mnie ciepłym uśmiechem. Witaj dziecko jestem Casandra i pracuje u was jako gosposia. Dzień dobry jestem Evie. Co byś chciała na śniadanie? Naleśniki z nutellą jeśli to nie problem. A co do picia? Kakao poproszę. Wie pani może gdzie są rodzice? Twoi rodzice pojechali załatwić sprawy i wrócą późnym wieczorem. Aha i kazali ci przekazać że w garażu czeka na ciebie niespodzianka. Dziękując za naleśniki poszłam do salonu i włączyłam jakiś program na MTV i zaczęłam jeść. Idę pozwiedzać okolice jakby coś proszę do mnie dzwonić. Podałam Casandrze karteczki z moim numerem i skierowałam się w stronę garażu. Wchodząc do środka od razu zauważyłam mój wymarzony samochód, którym jest Audi TT. Zaczęłam piszeć ze szczęścia aż zwróciłam na siebie uwagę chłopaka, który wygląda na 16/17 lat. Wszystko w porządku? Tak, to był okrzyk radości. A co cie tak bardzo uszczęśliwiło, że tak się wydałeś? Nie twoja sprawa, a poza tym kto ci pozwolił tu wejść? Oj sroki nie wiedziałem, że aż tak ci będzie przeszkadzało to, że ktoś się o ciebie martwi. Jak widać nic mi nie jest, a teraz możesz już iść. Nowa tu jesteś? No chyba mieszkasz tu a nie wiesz? Tak wyszło, byłem na miesiąc w Irlandii i dużo mnie tu minęło. Byłeś w Irlandii? A w jakim mieście? W BallinColing, a co? Bo ją mieszkałam w Irlandii w Cork. To jest nie daleko. No wiem leciałem z Cork. To fajnie, a u kogo byłeś? U kuzyna. Tak wogóle jestem Evie Jason. A no tak zapomniałem się przedstawić jestem Christopher Blanco. Może cie doprowadzić po mieście? No ok czemu nie.

New Girl J.B. S.G.Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz