8.

135 5 0
                                    

W poniedziałek obudził mnie budzik, który nastawiłam na 6.30, bo do szkoły miałam na 8.00. Ktoś by powiedział, że tyle razy już byłam w takiej sytuacji, że w środku roku się przenosiłam do nowej szkoły to powinnam się już przyzwyczaić. Ale tak się nieda. Za kkażdym razem jest ten strach, że cię nie zaakceptują, albo będą wyśmiewać. A najgorsze jest to, że się nikogo nie zna. Za dwadzieścia ósma przyjechał Chris i pojechaliśmy razem do szkoły.
-Odprowadzisz mnie do sekretariatu? Muszę wziąć plan zajęć, kluczyk od szafki i dać jakieś papiery.
-Jasne jak chcesz mogę na ciebie zaczekać.
-Nie idź na lekcje, ja sobie poradzę bo nie wiem kiedy stamtąd wyjdę.
-Ok to widzimy się na przerwie.
Zapukałam do drzwi po czym weszłam do środka.
-Dzień dobry
-Dzień dobry, ty pewnie jesteś Evie?
-Tak to ja.
-Masz resztę dokumentów?
-Tak, proszę.
- Dobrze to tu masz kluczyk od szafki i plan zajęć, będziesz uczęszczać do 1A. Chodź odprowadze cię do sali.
-Dziękuję
Wchodząc do sali oczy wszystkich skierowane były na mnie ale wśród nich ujrzałam Jessy i Chrisa którzy na mój widok mieli przysłowiowe banany na buziach.
-Dzień dobry to jest Evie Jason i będzie chodziła z wami do klasy.
-Witaj Evie jestem profesor Anastasia Clark i uczę was chem. Mam nadzieję, że nie będzie problemów z twoimi ocenami?
-Nie pani profesor.
-Dobrze to znajdź sobie jakieś wolne miejsce i wracamy do lekcji.
Jedynymi wolnymi miejscami było miejsce obok Chrisa i obok jakiegoś oblecha, który slini się na mój widok. Oczywiście wybrałam to pierwsze miejsce z czego ten chłopak nie był chyba zadowolony ale nie zwracałam na to uwagi.
-Hej księżniczko jednak jesteś z nami.
-Witaj książę jednak tak ale jak nie przestaniesz tak na mnie mówić to usiąde z tym oblechem.
-Jak chcesz być obśliniona przez jego ślinotok na twój widok to proszę bardzo.
-Dobra wydałeś.
Po chwili zadzwonił dzwonek, po którym opuściliśmy salę i udaliśmy się w stronę szatni od w-f'u. Po drodze poznałam kilka osób z kasy w tym Luka, z którym przyjaźni się Chris i Jessy. Wydaje się w porządku. Gdy weszliśmy na hale sportową i nauczyciel sprawdził obecność powiadomił nas, że gramy w siate. Podczas rozgrzewki wpadła na mnie Jade, najwredniejsza suka w klasie.
-Uważaj jak łazisz, myślisz że jesteś nowa to jesteś lepsza?
- Ty głupia jesteś? Weź se lepiej mózg wstrzyknij zamiast tego botoksu, bo masz go tyle, że twój ryj wygląda jak u ryby.
Dziewczyna zrobiła się cała czerwona z nerwów i odeszła bez słowa. Jak zaczęliśmy grę wyszło tak, że byłam w drużynie z Jessy i Chrisem, a Jade była w przeciwnej. Chris wystawił mi piłkę, a ja przebiłam ją a ta walneła z całej siły prosto w twarz Jade, przez co poleciała jej krew z nosa. Cała klasa zaczęła sie z niej śmiać a nauczyciel kazał Charliemu zaprowadzić ją do pielęgniarki. Gdy skonczylismy lekcje stwierdziliśmy, że zrobimy sobie klasowy wypad na pizzę ale bez Jade. Podczas spotkania rozmawialiśmy na różne tematy, aż wszyscy zaczęli się rozchodzić do domów i zostaliśmy tylko ja, Chris, Jessy i Luke. Nie długo później Jessy i Luke też poszli, a my z Chrisem zostaliśmy sami.
-Jessy powiedziała mi o twoich rodzicach.
-I co zmienia to coś?
-No nie ale jak chcesz to możesz zemną o tym pogadać.
-Nie dzięki nie mam na to ochoty. Wystarczy mi, że doszły nowe problemy.
-Powiesz mi co się dzieje?
-A co ty musisz wszystko wiedzieć?
-Nie ale możesz mi zaufać.
- Ok ja powiem ci o moim problemie, a ty powiesz mi o swoim największym problemie.
-Nooo okey.
-Byłam u lekarza i kazał mi stanąć na wadze i schudłam 5 kilo. Pytał mnie kiedy ostatni raz coś jadłam i ile.
-I co?
-No powiedziałam mu że na śniadanie pół naleśnika, a wcześniej na kolację bułkę z serem to zapytał mnie o obiad, a ja nie jadłam obiadu.
-Czemu ty tak mało jesz?
-Bo chce schodząc?
-Ale ty już jesteś chuda, ale zostawmy to. Co powiedział lekarz?
-Ze mam...
-Co masz?
-Że mam anoreksie.
-Jak to? Wiesz, że teraz będę cię pilnował żebyś jadła. I nie ma że nie.
-A ci powiedziałam teraz twoja kolej.
-Eee ja mam...
-Co ty masz?
-Ja mam problem
-No tyle to już wiem, ale jaki problem?
-A mam problem z ...

____________________________________

Jak sie cieszę mam już 63 odsłony i 16 gwiazdek. Może coś z tego będzie.
Jak to czytacie to zostawcie po sobie jakiś ślad. Proszę.

New Girl J.B. S.G.Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz