Jak říkám nejsou nic pro mě. Za chvíly za mnou od někud přiběhla Jane. "Holky!!!!" ječela po nás. Otočili jsme se směrem k ní a nechápavě ji pozorovali.
"Jsem pozvaná na schůzku a mám přivést kamarádky tak půjdete?!!" ptala se rozzářeně. Po chvíly ticha jsme všichni souhlasili.
Další den jsme se setkali u kavárny MuffCoffe. Vešli jsme do vnitř a sedli si na volné místo. Po chvilce se ve dveřích objevil Nathan a kluci. Jane hned vstala a ječela po Nathanovi, aby veděl kde jsme.
Kluci se příjemně usmáli a přisedli si k nám. "Hele Jane mám tu pro tebe ten plakát" řekl Nathan a podal jí srulovaný plakát. Jane se rozzářila a poděkovala.
Chvíly jsme si povídali o různých blbostech. Pak se Nathan společně s Mikem omluvili a šli na toaletu. Byla jsem vážně ráda, že tu jsem, protože jsem mohla vidět šťastnou Jane.
Mike
Omluvili jsme se a šli na toalety. "Uplně tě zbožňuje co?" šťouchl jsem do Natha, který si myl ruce. "No asi jo, ale mě se líbí ta černovláska. Stella, že? Měl bych si ji prostě podrobit jako ostatní" usmál se zákeřně. Neměl jsem toho zákeřného Natha rád.Stella
Po chvilce přišli kluci. Liu si povídal s Linzy a docela si rozuměli. Jane zase zčervenala když Nathana uviděla."Hele Stello. Ohledně mého příštího konzertu. Přijdeš? Klidně ti dám lístky a nic za to nechci" nabídl mi zničeho nic Nathan. Jak jsem říkala moc mě neberou a ani jsem tedy neměla zájem o jeho koncert.
"Promiň. Já nebudu mít čas, ale Jane přijde, že?" ptala jsem se Jane. "Jasně!" vypískla. "Tak si udělej čas. Anebo bys chtěla jít třeba do parku?" zeptal se ignorující Jane. "Ne promiň. Vážně nemůžu a teď mě omluvte" zvedla jsem se a odešla na toaletu.
Opláchla jsem si obličej. "Zdá se mi to nebo si Nathan povídá jen se mnou?" řekla jsem si. Vážně mě štval a moc.
Vyšla jsem z toalet a do někoho jsem narazila. Byl to Nathan a Mike. "Co tu děláte???" divila jsem se. "Chci si promluvit" odvětil Nathan. "To můžem i u stolu" řekla jsem. "To ne. S ní si jen hraju" řekl a přimáčkl mě ke zdi.
Říkal, že jí prostě bere jako všechny fanynky apod. Bylo to tak odporný. Nechtěl mě pustit tak jsem ho kopla do nohy. Pustil mě a tak jsem odešla.
U stolu zase Nathan mluvil jen o mě. Trochu mě i urážel. Jane zničeho nic vybouchla. "Takhle o ní nemluv!!!" řvala na něj. Divila jsem se, že se mě zastává. Stoupla jsem si taky. "Ty zmetku" řekla jsem.
"Ty mě taky nenávidíš Stell?" usmál se. Chytla jsem ho za košili a přitáhla si ho blíž. "Pohrdám tebou!!!!" zařvala jsem. Chytla jsem Jane a odtáhla ji ven. Holky se k nám přidaly. Pitomci....
ČTEŠ
Opaky Se Přitahují ❤ (Dokončeno)
RomanceDívka jménem Stella je na škole nová. Nikdo ji mezi sebe nechce vzít a dokonce jí začnou pomlouvat apod... I když nikdy nic neprovedla. Nakonec se s ní začne kamarádit Jane. Lucas je nejhezčí a nejpopulárnější kluk na škole. Všechny holky by idola L...