Vylekaně jsem se podívala na Lucase, který mě držel od Joshe. Josh se opřel a usmál se. "Od kdy si ty ten dobrý" zasmál se. Lucas se zamračil "od začátku" odpověděl. Josh se přestal smát a zvážněl. Chvíly na sebe jen koukali.
Lucas mě chytl za ruku a táhl mě pryč. Dívala jsem se na vzdalujícího se Joshe, který se pořád usmíval. "Počkej! Co to mělo znamenat? Tak slyšíš?!" nadávala jsem. Lukas se zastavil a přimáčkl mě ke zdi.
Měla jsem pocit, že jsem se asi moc ptala, protože vypadal pěkně rozzuřeně. Pak mě pustil a povzdychl si. "Chce tě jako další hračku do své sbírky" řekl.
Docela mě překvapilo, že mi to říká. "Teď pojď. Doprovodím tě domů" řekl a tak jsem ho poslechla. Dívala jsem se do země a nevnímala jsem okolí. Najednou se Lucas zastavil a objal mě. Ani jsem nevnímala, že už jsme u nás. "Drž se" šeptl a odešel.
Chvíli jsem tam tak stála a sledovala jak Lucas mizí ve tmě. Otevřela jsem dveře, kde stála mamka s naštvaným výrazem. "Tak ty si najdeš kluka a ani mi to neřekneš?" vynadala mi a ušklíbla se.
"To neni můj kluk!" ušklíbla jsem se. Mamka se usmála. Šla jsem si lehnout. Teď se mi usínalo mnohem lépe.
Byla neděle a tak jsem přemýšlela, co budu dělat. Holky už něco měly a mamka byla v práci. Achjo. Rozhodla jsem se tedy zajít do nějakého klubu.
V sedm jsem se ještě upravila a vyšla na diskotéku, která byla kousek od mého domu. Vešla jsem do místnosti plnou lidí a paprsků různobarevných osvětlovačů. Hudba byla velmi chytlavá.
Sedla jsem si k baru a objednala si martini. Barman byl milí. "Chodíš sem často?" ptal se někdo. Otočila jsem se na... Joshe.
"Ne. Jsem tu poprvé" odpověděla jsem. "Nechceš si zatancovat?" natáhl ke mně ruku. "Ne dí-" chytl mě a táhl na parket. Nenávidím když mě ignoruje.
Po chvíly tancování jsem se začala bavit, byla to celkem zábava. Nakonec jsme usedli. Byli jsme úplně vyčerpaní.
Nakonec jsem se ještě opila. Ale dokázala jsem se ovládat. Naštěstí. Josh mě doprovodil domů. Vzpoměla jsem si na to, že jsem doma sama. Alespoň, že tak. Rozloučila jsem se s ním a odešla jsem domů.
Udělala jsem si něco k snědku a připravila jsem se do školy. Chvíly jsem poslouchala písničky a pak jsem zalehla do své postele. Netrvalo dlouho a už jsem snila.
ČTEŠ
Opaky Se Přitahují ❤ (Dokončeno)
RomanceDívka jménem Stella je na škole nová. Nikdo ji mezi sebe nechce vzít a dokonce jí začnou pomlouvat apod... I když nikdy nic neprovedla. Nakonec se s ní začne kamarádit Jane. Lucas je nejhezčí a nejpopulárnější kluk na škole. Všechny holky by idola L...