Kdo si hraje nezlobí.

72 4 0
                                    

Mamka byla v práci přes celý víkend a tak toho Jane využila když jsem byla v koupelně. "Hele Stello. Tvoje mamka přijde až v pondělí, že?" ptala se podezřele. "Jo proč?" vyzvídala jsem.

Jane si oddychla. "Za chvíly jsou tu kluci. Josh, Lucas, Davis a ještě někteří moji kámoši" řekla v klidu. "Cože!!!!!" začala jsem panikařit. Najednou se otevřeli dveře a za nimi stáli kluci. Jane jim musela nechat otevřeno.

Cítila jsem se trapně. Začala jsem se červenat. Taky, že jsem měla na sobě jen pižamo. "Jane já tě zabiju" upozornila jsem jí. Jane se akorát culila.

"Notak! Když jsme tu, tak nás nevyhodíš ne?" šklebil se Davis. Povzdychla jsem si. Kluci si tedy sedli na zem do kruhu a chtěli jsme si zahrát flašku, ale Lucas zakázal líbací. Prej by pak někomu zlomil vaz.

Jane točila první. Hrdlo se otočilo na Davise. "Pravda nebo úkol?" ptala se. "Úkol" řekl. "Dej Adamovi facku za to, že mě naštval" ušklebila se. Adam hned spozorněl. Davis se hned po něm vrhl a místo facky to byla rvačka.

Zatím ostatní hráli a já jsem šla s Lucasem pro nějaký alkohol, aby to byla větší sranda. Lucas mě chytl kolem pasu a dal mi pusu. Pak mi pomohl odnést pití.

Hráli jsme asi dvě hodiny možná déle. Pak jsme si dali polštářovou bitvu. Byla vážně sranda zvlášť s alkoholem. Pořád jsme se tlemili.

Nakonec jsme to zakončili tím, že jsme všichni usnuli různě na zemi. Člověk by si myslel, že tam leželi mrtvoli, které chrápou.

Ráno jsem se probudila neobvyklím spůsobem. Měla jsem na sobě ruce. Jedna mě obíjmala z prava a druhá z lev. V pravo byl Lucas a v levo Davis. Hned jsem si sedla, aby ze mě ruce spadli. Kluci se hned začali probouzet.

Nejvíce mě zarazil pohled na Jane, která seděla na pohovce a šklebila se. Co zase provedla? Nikdo si skoro nic nepamatoval a Lucas měl vztek na Davise. "Nádherná fotka Stello a kluci" chválila se. Na mobilu měla fotku jak mě kluci obíjmají.

Davis se po ní hned vrhl a Lucas za ním. Nakonec jsem se přidala taky, to mi nemohlo ujít. Nakonec jsem výtezně vzala Jane mobil a v tom jsem zjistila, že jí Jane poslala několika lidem. "Jane!!!!" začala jsem hystericky nadávat.

Jane se zas culila. "Neboj, poslala jsem ji jenom vám." řekla klidně. Adam, Dan, Josh, Lucas, Davis a já jsme to šli zkontrolovat. Vážně jsme jí tam měli. Myslela jsem, že jí zabiju.

Opaky Se Přitahují ❤ (Dokončeno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat