Josh tu měl ze všech asi největší vztek. Lucas se na mě nechápavě podíval. "Ty jsi takový zmetek!" řekl Josh. "Já to nechápu" řekl Lucas. Odhodlala jsem se vstát a utřela si slzy. "Nechceš Mellanie třeba ukázat učebnu líbání?" vrazila jsem do něj ramenem a šla pryč. Josh s Davisem šli hned za mnou.
Lucas
Stál jsem tam uplně zaraženej. Jak to ví? Nejhorší na tom bylo, že to nebyla moje vina, ale to mi nikdo neuvěří. Musím jí to nějak vysvětlit.Předtím
Lucas
Mellanie chtěla, abych ji ukázal učebmu kreslení. Neochotně jsem ji tam zavedl. Chtěl jsem odejít, ale prosila ať chvíly počkám, že hned půjde.Koukal jsem do mobilu a přemýšlel kam bych mohl vzít Stellu a v tom mě z přemýšlení probere Mellanie jak mě líbá.
Snažil jsem se jí odtrhnout, ale nepustila mě. Nakonec se odtáhla a čekala na mojí reakci. "Ty krávo, cos to udělala?!" zařval jsem na ní a běžel pryč.
Potom
Stella
Běželá jsem chodbama a vrazila do nějaké osoby. Kdo to byl? Mellanie. Takoví vztek jsem měla, že jsem měla chuť jí rozdupat ksicht.Skočila jsem po ní a začla jí mlátit. Bránila se, ale moc jí to nešlo. Z nosu jí tekla krev. Kluci mě od ní odtáhli a pak si mě odvedl ředitel.
"Doufám, že si uvědomuješ, že to nebude bez trestu. Nesmíš se nechat vyprovokovat." řekl poučně. Dívala jsem se na své ruce od krve. "Ja vím". Za trest jsem dostala ředitelksou důtku a mohla jsem být ráda.
Rychle jsem si bežela omýt zakrvácené ruce. Pak jsem šla na poslední hodinu.
Celá třída včetně učitelky mě pozorovala. Vetšina ukazovala palce nahorů, potichu tleskali nebo gratulovali. Cítila jsem se skvěle.
Po škole na mě čekal Lucas. Dělala jsem, že ho nevidím a pokračovala v cestě. Šel za mnou a pak mě zastavil a otočil k sobě čelem. Jeho oči byli tak smutné "já za to nemůžu. Nečekaně mě políbila. Potom jsem ji vynadal slibuju..." řekl a po lících se mu začaly kutálet slzy. Sklopil hlavu.
Něco mi říkalo, že říká pravdu. Cítila jsem to. Zvedla jsem jeho hlavu vzhůru a zahleděla se mu do očí.
Pak jsem ho dlouze políbila a odtáhla se. Usmál se jak malé dítě, které dostalo novou hračku. Uplně se rozzářil.
"Já věděl, že to bude zas v poho" řekl hlas za mnou. "Ja taky no" odpověděl. Otočila jsem se na kluky jak se chechtají a šklebí. "Vy jste pitomci" zasmála jsem se a ostatní též.
ČTEŠ
Opaky Se Přitahují ❤ (Dokončeno)
RomanceDívka jménem Stella je na škole nová. Nikdo ji mezi sebe nechce vzít a dokonce jí začnou pomlouvat apod... I když nikdy nic neprovedla. Nakonec se s ní začne kamarádit Jane. Lucas je nejhezčí a nejpopulárnější kluk na škole. Všechny holky by idola L...