Strach z bolesti

65 3 0
                                    

I když jsem byla už klidná, musela jsem myslet na špatný věci. Co když má pravdu? Co když mě opustí, protože je někdo hezčí. Spíše všichni...

Chtěla jsem brečet, ale udržela jsem se. Sice jen tak tak, ale stejně. Doma jsem se nudila, že mě nuda žrala za živa. Vážně. Myslím, že neni nic krutejšího než nuda.

Další den jsem šla do školy s Lucasem a Jane. S nima jsem se cítila nejlíp. Byli pro mě velmi důležití a proto mě vždy lehce dostane každé nepěkné slovo o nich.

Ve škole jsme narazili na Mellanie. Usmívala se. Šla vidět snaha o nezákeřný úsměv, ale byla moc průhledná. Přišla za Lucasem až jsem červenala vztekem. "Promiň za ten včerejšek... Potřebovala bych jestli bys mi neukázal kde je učebna kreslení? Víš.. Nejsem tu dlouho a pořád se ztrácím.." sklopila pohled a vypadala nervózně.

Lucas na ni chvíly koukal. "Dobře..". Lucas tedy odešel s Mellanie a já se cítila nějak vztekle a smutně zároveň. Jen jí jde ukázat učebnu kreslení. Problesklo mi hlavou. Pravda. Jen učebna kreslení. Učebna kreslení.....

"No to snad ne!!" vyjekla jsem až se na mě pár lidí otočilo. Rychle jsem běžela k učebně kreslení. Ta svině. Tak ona neví kde je učebna kreslení?! Já jí taky něco nakreslím!! Měla jsem takový vztek!

Doběhla jsem do učebny. Dveře byly pootevřené. Už jsem tam chtěla vlítnout, když jsem zahlédla jak se Lucas líbá s Mellanie. Couvla jsem od dveří. Rychle jsem se rozeběhla pryč. Utekla jsem ze školy a rovnou domů.

Už jsem byla doma. Zamkla jsem se v pokoji a brečela jako mimino. Tohle jsem prostě nečekala. Jak jen mohl?!! Začala jsem ničit věci. Fotky s ním jsem roztrhla a rozházela po pokoji. Dárky od něj jsem naházela do koše.

Další den jsem se odhodlala do školy. Vyšla jsem dřív než přišel Lucas. Ve škole jsem potkala Joshe a Davise. "Co se děje?" ptal se Josh. "Nic se neděje" odpověděla jsem a usmála se i když to nevypadalo věrohodně. "Dělej vyklop to!" usmál se Davis. "Tady ne..." zklopila jsem zrak.

Šly jsme do učebny, kde nikdo nebyl. Sloužila k vaření. "Tak co se stalo?" zeptali se kluci navzájem. Do očí se mi draly slzy. "L-Lucas" vzykala jsem. "Co Lucas?" ptal se Davis. "L-líbal se s M-Mellanie" vzlykala jsem ještě víc.

Kluci vypadali dost zaraženě a pak dost naštvaně. Vypadalo to, že víc slyšet nechtěli. Zrovna do třídy vešel Lucas " jeee tady jsi! Hledal jsem tě všude" usmál se. Kluci se zamračili na Lucase, kterýmu to nedošlo. "Zkus udělat krok navíc. Varuju tě!" zakřičel Josh.

Opaky Se Přitahují ❤ (Dokončeno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat