*Ahoj lidi! 😃 jako první bych vám chtěla říct, že teď píšu hodně příběhů takže tu nebude příběh každý den. A taky doufám, že se bude líbit. Jestli ano tak VOTE or KOMMENT 😊*
Škola je super,
Škola je boží,
Jen když je zavřená,
Nebo když hoří.
❤Hned co jsem vstala jsem se oblékla a připravila se ven. Měla jsem sraz s Jane. Chtěla bych o ní vědět víc.
Čekala jsem u kavárny, kde jsme včera byli. Na druhé straně chodníku byl zase ten pěkný kluk, na kterého se lepily holky. Vážně jsem nevěděla jak to snáší všechny ty holky.
"Lucas Wonderson. Je vážně sexy, ale je prej vybíraví a žádná mu není dost dobrá" řekl známý hlas za mnou. Stála tam Jane a měla na Lucasovi upřený výraz. Pak se podívala na mě a usmála se.
"Tak jdem!" řekla vyzívavě a táhla mě za ruku do kina. Koupili jsme si lístky na horor Sinister. Věděla jsem, že to není dobrý nápad, ale chtěla jsem to risknout.
Všichni se tam báli jen my jsme se pořád tlemily. Vždy jsme tam našli něco, co nás rozesmálo a ostatní nás okřikovali.
Procházeli jsme se po městě a povídali si. Byla jsem ráda, že mám nějakou kamarádku. Zítra jí dokonce potkám ve škole.
***
Dansonská střední. Stála jsem přímo před ní a klepala jsem se. "Stello!" ječela na mě z dálky Jane. Zamávala jsem jí a počkala. Přiběhla ke mně celá udýchaná.
Šli jsme do školy kde jsem zjistila, že jsme ve stejný třídě a za to jsem byla ráda. Ukázala mi všechny učebny apod. Začalo zvonit a tak jsme běželi do třídy.
Učení bylo vážně na nic. Nemusela jsem to vlastně ani poslouchat, když už jsem to uměla. A ano! Jsem tak trochu šprtka, ale když to ostatní zjistí, bude pro mě težší zapadnout.
Šla jsem po chodbě a mířila jsem do knihovny. Proti mě šel Lucas nebo jak se jmenoval a další tři kluci. Jeden z nich do mě naschvál vrazil "uhni!" v tom se všichni kromě Lucase začali smát.
Díval se na mě bezcitným výrazem. "Jdeme" přikázal jako kápo a rozešli se pryč. Oddychla jsem si.
V knihovně moc lidí nebylo. Jak jinak. Ale na druhou stranu tam byl klid.
Na hodině jsem se zase neměla co učit. Docela mě to štvalo, ale je lepší být napřed než pozadu.
***
Po škole jsem šla rovnou domů. Ve škole se na mě všichni dívali tak nepříjemným výrazem. Lucas a jeho přátelé jsou pěkně nevychovaný. Doufám, že se to změní.
ČTEŠ
Opaky Se Přitahují ❤ (Dokončeno)
RomanceDívka jménem Stella je na škole nová. Nikdo ji mezi sebe nechce vzít a dokonce jí začnou pomlouvat apod... I když nikdy nic neprovedla. Nakonec se s ní začne kamarádit Jane. Lucas je nejhezčí a nejpopulárnější kluk na škole. Všechny holky by idola L...