Nikdo a nic nás nerozdělí

68 3 0
                                    

Otočila jsem se na Lukase, který se na mě usmíval. Jeho úsměv mi tak chyběl. Šel ke mně a zavázal mi oči.

Když mě někam vedl nebála jsem se. Držel mě za ruku a povídal si se mnou.

Lucas mi sundal šátek a moje oči zamířili na deku s jídlem a pitím. Světlo nám umožňoval měsíc v úplňku. Byla to taková romantika.

Sedli jsme si a povídali. Zakousli nějakou dobrotu nebo se napili červeného vína. "Chci se ti omluvit. Byl jsem paranoidní" omlouval se. Podívala jsem se na něj a políbila ho "prominuto" usmála jsem se.

Domů jsem přišla pozdě, ale naštěstí mamka spala. Byla jsem z toho unavená, takže jsem ihned zalehla a usnula.

Ráno jsem si všimla jako první kalendáře, kde bylo značně označený číslo 14 velkým srdíčkem. Valentýn! Vůbec jsem neměla ani páru, že je dnes valentýn.

Sešla jsem dolů, abych se nasnídala. Mamka na mě koukala tak podezíravě. Nevěděla jsem proč. Podívala jsem se na stůl, který byl pokryt srdíčky, květinami a čokoládou.

Jako první byla velká růže s dvěma bonboniérama. U toho lístek na kterém bylo Od Davise.
Další byla velká květina lilii a bonboniéra. Od Joshe.
A poslední byla velká květina modrých růží, bonboniéra a tři balónky ve tvaru srdce. Od Lukyho.

Dívala jsem se na to s otevřenou pusou. A mamka taky. Co to mělo znamenat??? To se na mě domluvili?? Každopádně jsem si jejich darů vážila.

Kytky jsem dala do vázy. Čokoládu jsem si schovala do skříně a balónky jsem si přivázala k posteli, aby mi neodletěli.

Zavolala jsem Jane, aby jsme se setkaly. Chtěla jsem být s někým, kdo mi nebude vyznávat lásku. Sešly jsme se v kavárně.

"Ahoj Jane!" měla jsem radost. "Ahoj Stello" pozdravila. Objednaly jsme si kávu a povídali si o škole apod.., že jsem zapoměla na valentýn.

Vzala jsem Jane k sobě. Mamka byla v práci a tak jsme měli celý dům pro sebe. Vešli jsme do mého pokoje, kde jsem měla ty dárky. "Woow Stello! To tě chtějí ti tři nejhezčí kluci na škole? Jak já ti závidím" zaviděla Jane. "No asi to tak bude a co ty?" ptala jsem se. "Jo něco málo jsem dostala" usmála se.

Dneska jsme vážně blbli. Dívali se na televizi. Dělali "modní" přehlídku. Zkoušeli karaoke a nebo zkusily palačinky, které lítali všude možně. Vážně užitý den.

Nakonec jsme se dohodli, že u nás Jane přespí. Nechtěla jsem se s ní dnes loučit, když byla taková sranda. Nakonec Jane udělala něco, co bych od ní nečekala.

Opaky Se Přitahují ❤ (Dokončeno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat