İnsan

5.4K 176 24
                                    

Sizce insan nedir ? Yüzlerce kemik ve organdan oluşan düşünen bir organizma mı veya maymundan evrimleşmiş bir canlı mı ?

İnsan vücudu dünya üzerinde ki en karmaşık yapılardan birisi ama biz bunu sadece maddesel olarak düşünüyoruz. Peki insan görünmeyen başka bedenleri de olabilir mi ?

Evet vardır. Etirik beden- Astral beden buna ek olarak İslam dinin de nefs'den de bahsedilir.

Peki bizim vücudumuz bu enerjiyi nerden buluyor ?

Yiyecek içecek bunlardan karşılıyoruz ama bizim için önemli olan çakralar yiyecek ve içecekler değil.

İnsan vücudun 7 ana 21 ikincil yüzlerce çakra vardır bu çakralar insan vücudunda ki enerji kaynaklarıdır. Ana enerji merkezleri kuyruk sokumundan başlayıp tepeye kadar devam eder.

Çakralarımız

1-Kök

2-Sakral

3-Solar plexus

4-Kalp

5-Boğaz

6- 3. Göz (Alın çakrası)

7- Tepe çakrası

Her bir çakranın görevi birbirinden ayrıdır. Çakra her an insan vücuduna enerji verir ve KAPALI olması gibi bir durum yoktur çakra açılmaz çakra kapanmaz. Açmaktan kastı çakrayı temizlemektir.

Her şey gibi bir çakranın diğerlerine göre daha temiz olması veya blokajlı olmasının etkileri vardır. Bu yüzden çakralarınız dengelerken 1 çakrayı değil BÜTÜN çakralarınızı dengelemeniz daha iyidir.

Ve tabi insanın etrafında her an bir aura vardır bu aura bizi negatif enerjiden, negatif saldırılardan korur.

Peki bu çakraların şekli nasıldır ?

Çakralarınız çift yönlüdür yani sizin kalp çakranız sadece göğsünüz de değil veya sırtınız da. Çakra hem önde hem arkadadır. Çakranın şekli, bir silindir düşünün bu silindirin uç tarafı koni şeklini alıp açılıyor.

Sonra ki bölümlerde tek tek bu çakraları inceleyeceğiz.

Daha fazla bölüm için arkadaşlarınızla paylaşmayı, takip etmeyi, vote kullanmayı unutmayın.



Parapsikoloji OdasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin