Zıt Kutupluluk (Polarite) Yasası:

919 14 1
                                    

  Bu yasayı size çok bilimsel şekillerle anlatmayacağım. Daha çok gündelik yaşam üzerinden gideceğim. Bu yasada eğer negatif bir şeyi istemiyorsanız onu çekmiş olursunuz. Tabi her yasada olduğu gibi bu yasayada inanırsak öyle gerçekleşir. Bunun için daha çok duygularımıza yön verebilmeli ve ruhsal halimizi dengede tutmalıyız. Tabi inanmasanız bile bu yasa size elbet biraz etkisi olabilir..nedeni ise dalgaların etkisi ile. Bu yasa daha çok negatif olarak adlandırılamaz tabi kişinin şahsi fikrine göre değişir ve ona göre yasa işlenir, dalgalarda ona göre gelir.
Çift Yarık Deneyi:
Bu tarz bilimsel şeyler hakkında pek bilgi sahibi değilim araştırsam okusam bile anlayamıyorum beynim almıyor. Ama size anladığım kadarını anlatacağım. Bu deney daha çok enerjiler ile alakalı. Örnek telekinetik ener fotonlar vs vs vs.
Bu kadar anladım..kb bu konuda.
İmaje Etmek Ne İşe Yarar?
Evet arkadaşlar, imaje her şeyin temelidir. İmaje hayal gücüdür. İnsanın canlandırma gücüdür. Bana göre ise daha çok yaşam enerjisinin hayal gücüne yansımasıdır. Yaşam enerjisi güçlendikçe imaje de güçlenir, imaje güçlendikçe yaşam enerjisi güçlenir.
Örnek: Telekinezi yaparken eğer hayal ederek yapıyorsanız imajınızın büyük etkisi olur. İmaje etmek genel olarak spiritüel güçleri güçlendirir. Duru görü ve telepati başta olmak üzere. İmaje ile insanlar bir çok şeyler yapabilir. Ama imajı hangi dalda kullanacağınız önemlidir. İmaje her dalda kullanılır. İmajimızı nasıl güçlendireceğiz derseniz eğer sürekli hayal kurmak, film izlemek, kitap okumak vb bir çok şeyy imajınızı güçlendirir. İmajınızın size bir çok şeyde etkisi olur öncelik olarak yaptığınız çalışmalarda. Ne ile bir olursanız o konuda imajınız somut dünyaya yansımaya başlar.   

Parapsikoloji OdasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin