Her bir çakranın görevi birbirinden farklıdır. Çakraların açık/kapalı olma gibi durumu yoktur. Çakralar insan vücudun da her an aktif olan enerji merkezleridir ama şöyle olay vardır. Çakralar'ın temizlenmesi gerekir. Çakralar bizim yaptıklarımız yüzünden blokajlanabilir. İşte çakra temizleme denmesinin sebebi de budur. Çakralar temizlenmesi gerekir. Çakralar ne kadar temiz ise o kadar çok enerji yayarlar o kadar güçlü olurlar.
Çakralar'ın temiz olması mı önemlidir, dengeli olması mı ?
Çakraları bir sistem gibi düşünün sizin kök çakranızın temiz olması tek başına bir şey ifade etmez asıl önemli olan tek çakranın temiz olması değil. 7 Çakranızın her birinin dengeli olmasıdır. Tabi çakralarınız hem temiz hem dengeleyebilirseniz en güzeli.
Peki gelelim biz bu çakralarımızı nasıl dengeliceğiz.
İşte burda devreye farklı düşünceler giriyor. Bu konuyu internette arattığınız zaman bir sürü yöntem bulursunuz hepsi birbirinden farklı yöntemlerdir. Bazıları Müslümanlara uygun değildir. Bu yüzden dikkat edilmesi gerekir.
1-Reiki ile çakralarınızı temizleyebilirsiniz.(Reiki dışında kundalini farklı enerjiler vb)
Reiki eğitimi almış bir arkadaşınız veya etrafınız da bir reiki master varsa hangi çakralarınız diğerlerinden daha blokajlı hangileri daha temiz fark edebilceği gibi bu reiki master sizin çakralarına reiki vererek bunları dengeleyebilir,temizleyebilir. Bu Müslüman olanlar için de uygun bir tekniktir.
2-Zikir
Aslında zikir başlı başına anlatmam gereken bir konu ama burada ufaktan da olsa değinmeliyim. Zikir Allah'ı anmaktır. Allah'ın her bir isminin ayrı bir anlamı ayrı bir özelliği vardır. Allah'ın ismini her zikrettiğiniz de çakralarınız da bir uyarılma ve dengeleme olur. La İlahe İllallah bütün çakraları uyarır.
3-Namaz
Namaz da tıpkı zikir gibidir. Allah için kıldığınız her namaz sizin çakralarınızın dengelenmesini sağlar. Araştırırsanız eğer namaz sırasında ki her hareketin bilim adamları tarafından da önerildiği çakralar arasında ki enerji akışı için yapılması gerektiğini görürsünüz.
4-Çakra dengeleme müzikleri
Çakra dengelemek adına yapılan bazı müzikler vardır bu müzikleri dinleyerek çakralarınızı dengeleyebilirsiniz.
5-Meditasyon
Bunu Müslümanların yapmasını önermiyorum çünkü meditasyon dediğimiz konu çok geniş ve neyin hangi sonuçlar doğurucağını bilmiyoruz Google'da çakra dengeleme diye aradığınız da çıkan mor alev meditasyonu bir Budist inancı'nın meditasyonu olup uygulanması kişiyi dinden çıkmasına bile sebep olabilir. Bu mor alev meditasyonu sadece bir örnekti onun dışında daha binlerce çeşidi var. Ben önermiyorum.
Basit olarak yaptığımız zihni boşaltıp hiçbir şey düşünmemek meditasyon bile saymıyorum çünkü biz onu zaten çoğu zaman yapabilcek bir kapasitedeyiz. İlerisin de ki meditasyon çeşitleri İslamiyet dışı olaylar barındıyor. Müslüman olan yapmasın.
6-Her bir çakranın blokajlanmasına sebep olan bir sebep vardır bunları tespit edip onlardan uzaklaşmanız. Unutmayın her insan doğduğu zaman çakraları dengeli ve temiz doğar insan büyüdükçe yaptıkları düşündükleri söyledikleri vb eylemler kişinin çakralarının blokajlanmasına sebep olur. Vücudunuzu negatif olarak etkileyen size zarar veren maddeler çakralarınıza da zarar verir bu yüzden negatif alışkanlıklarınız varsa onlardan uzaklaşmanız da gerek.
7-Yeme ve içmeye dikkat etmek.
1.KİTABA BAKMAYI UNUTMAYIN BU YAZI ORDAN ALINTIDIR. Okuyup paylaşmayı ve beğenmeyi unutmayın. Ne kadar fazla okunursa o kadar hızlı şekilde yeni bölümler gelicektir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Parapsikoloji Odası
Non-FictionBeynimizin Saklı Güçleri Kitabının daha derin ve karmaşık bilgiler ile dolu devamıdır. Kendinizi parapsikoloji alanında geliştirmek için çok önemli bilgiler ile dolu. Hem parapsikoloji hem hayata dair aydınlatıcı bilgiler de içerir.