KENDİ KENDİNE TELKİN NASIL UYGULANIR?

706 10 0
                                    

  Kendi kendine telkin teorisinin giriş açıklamalarından sonra okuyucularım teoriyi güncel uygulamaya geçirmenin yöntemini merak edeceklerdir. Fiziksel organizmamızın, tamamıyla, her telkine itaat eden ve niteliklerini göz önünde bulundurmayarak tümünü bir emir şeklinde vücudun her lifine iletip onun derhal yanıt vermesini ya da tepki göstermesini sağlayan bilinçdışı kimliğimizin egemenliği altında tutulduğunu gördük. Bu işlemin mükemmel bir başarı göstermesine engel olan tek şey, bilinçli irade ya da mantığın aynı anda yaptığı müdahaledir. Öyleyse bizim bilmek istediğimiz, bilinçdışı kimliğimizin kontrolünü ele geçirmenin, başka bir deyişle kendi kendine hakim olmanın mekanizmasıdır. Kendi kendine telkini bilinçli bir biçimde uygulayabilmek için, öncelikle korkunç sonuçlar doğurabilecek olumsuz kendi kendine telkinlerden kaçınılması gerekir. İkinci olarak ise, kendi kendine telkinleri, bilinçli bir şekilde, fiziksel ve psikolojik sorunları gidermek, olumsuz telkinleri olumluya çevirmek ve doğru yola girmek için olumlu bir biçimde uygulamak gerekir. Yöntemin kendisi basit ve yalındır. Öylesine basittir ki alaya alınır; tıpkı tüm karmaşık görünen sorunların basit çözümlerinin alaya alınması gibi. Oysa altında yatan mantık çürütülemez ve yaşamlarımızın her anında etkileri kolayca gösterilebilir. Yapılması gerekenin tümü, kendinizi zihnen edilgen bir duruma getirmek, bilinçli analizlerin sesini kısmak ve sonra da gerçekleşmesi arzu edilen düşünce ya da telkini her an uyanık olan bilinçdışına aşılamaktır. Bu size "çocukça!" gelebilir. Yine de sadece bu, eğer istersek efendileri olabileceğimiz harikulade güçleri arzuladığımız yönde harekete geçirmek için yeterlidir. Bu, yalnızca bir telkindir. Ancak bilinçdışı benliğin esrarengiz laboratuvarına yerleştirilen bu telkin bir anda hareketli, yaşayan bir güce dönüşür. Evet, kendi kendine telkin yoluyla kendini iyileştirme yöntemim şüphesiz basittir. Anlaşılması da uygulamaya geçirilmesi kadar kolaydır. 

Kaynak Emile Coue - ilkeleri ve Uygulamalarıyla Kendi Kendine Telkin 

Parapsikoloji OdasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin