TELEPATİ ÖZEL YAZI

1.1K 22 2
                                    

Telepati zihinden zihne iletişim demektir. Herhangi birisinin duygularını, düşüncelerini hissetmektir/duymaktır. Herhangi bir söz, sembol, işaret kullanmadan kişiler arası iletişim kurmaktır. Telepatinin bir kaç farklı çeşidi vardır.

Telepatik baskı bir mesajı veya bir resmi beyne yüklemektir. Zihin okuma: Hiçbir etkide bulunmadan kişinin zihnini okuma/hissetme.
Zihinsel iletişim hiçbir söz ve işaret olmadan konuşmadır.
Zihin kontrolü.

Bu güne kadar, gerçek olarak kabul edilen hiçbir telepatik sonuç alınmamıştır, fakat bu yukarda saydığımız paranormal olaylar bizim açımızdan gerçektir ve her insanın hayatında yaşadığı şeylerdir. Yıllar boyunca farklı şekillerde telepatinin nasıl olduğuna dair tanımlamlar yapılsada, nasıl olduğuna dair bir kanıt yoktur. Telepati daha çok bir psişik fenomendir. Mekandan bağımsızdır. Antik yunan filozofu demokritos, telepatiyi açıklamak için 4 teori öne sürmüştür. 19..yy'da, radyo dalgaları gibi beyin dalgaları ile yapıldığı düşünülmüş. Daha sonra 20.yy'da sovyet bilim adamları, elektro manyetik bir olay olduğunu düşünmüşler.

Telepati de en iyi sonucu almak için, alıcı ve vericinin ruhsal ve fiziksel olarak çok rahat olması lazımdır, böylece daha başarılı olunur. Ayrıca sağlıklı olmak, konsantre olmanızı kolaylaştırır. Kendinizi iyi hissetmiyorsanız denemeyin. Kendinizi rahatlatmak için, yolu kendiniz bulun. Rahatlamak için rahatlama müziği kullanabilirsiniz veya birkaç defa derin derin nefes alabilirsiniz..
Aktarmaya başlamadan önce, bundan önceki adımları çok iyi bir şekilde yaptığınızdan emin olun. Bu adımlar, başarınız için temel şeylerdir. Gözlerinizi kapatın ve mesajı ileticeğiniz kişiyi çok iyi hayaledin. Bu görüntü, sizden bir kaç metre uzakta dursun. İleticeğiniz kişiyi yanınızda hissedin. İsterseniz resmine bakabilirsiniz. Resmine bakmak, daha iyi canlandırmanıza yardımcı olur. Şimdi ise, sizin beyninizden onun beynine giden gümüş bir kanal düşünün. Bu tüpten doğruca onun zihnine, sizin düşünceleriniz gitsin. Bu tüp tamamen sizin enerjinizden oluşuyor ve tüm kalbinizle bu iletişimin olacağına inanın.

Not= Bu tüp gerekli değildir, isterseniz oluşturun. Düşüncelerinizin, o tüp aracılığı ile onun beynine gittiğini düşünün. Aktarılan düşünceyi hayal edip, o hayalin tüpün içinden onun zihnine gittiğini düşünebilirsiniz. Tüpü olabildiğince iyi canlandırın, telepatiye inanın(bu sonucu etkiler).

Düşüncelerinizi olabildiğince sakin ve rahat gönderin, kasılmayın. Ne kadar zorlarsanız, o kadar başarısız olma ihtimaliniz artar. Düşüncelerinizi gönderirken tuhaf his gelir, bu kaçınılmazdır.
Ne zaman bu his gelirse, telepati çalışmanız olmuştur. Bu hissin gelme süresi fark eder. Eğer bu hissi fark etmezseniz zorlamayın, bırakın ve daha sonra tekrar deneyin. O an daha çok denemek zarardır sizin için.

Çalışma boyunca alıcı zihninni boş bırakmalıdır, göndericiden gelecek mesajı almaya çalışmalıdır, hissetmeye çalışmalıdır, Kendisini zorlamamalı, rahatsız olacak şeyleri uzak tutmalıdır(düşünce dahil). Alıcının zihnine bir kaç görüntü/ sözcük gelecektir. Alıcı önünde kalem ve kağıt tutmalıdır, kendisine gelen şeyleri oraya not tutmalıdır. Düşünce gelidğinde onada garip bir his gelecektir, telepatinin çalışma mantığı budur.
Sonuçlarınızı her çalışmadan sonra karşılaştırın, git gide sonuçlarınız gelişecektir, bunu fark edeceksiniz. Çalışmalarınızı 15 dakika sınırına dayandırmayın, fazla denerseniz bunalırsınız, sabırlı olun.
Telepatideki en önemli şartlardan birisi sabırdır. Kuşkudan uzak durun, bu size engeldir. Çalışmanızın sonuçlarını sadece bu işle uğraşan kişiler ile paylaşın, onlar sizi cesaretlendireceklerdir ve pozitif destek sağlayacaklardır. Telepati yeteneklerini keşfetmek çok güzel bir yolculuktur. Ne kadar eğlenceli ve heyecanlandırıcı olsa da, iyi gelişmiş bir temel oluşturmak sabır ve zaman ister. İlk başlarda pek bir başarı beklemeyin, zaman ilerledikeç başarı artaracaktır. Telepatinin artısı kısa zamanda düzenli bir çalışmayla başarınızı arttırmaktır. 

Parapsikoloji OdasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin