1: Temel telekinezi

1.1K 19 2
                                    

Odaklanma, enerji ve güç telekinezinin 3 temel ögesidir. Telekinezi bu 3 temelde gelişmeden yapılamaz

ODAKLANMA

Odaklanma telekinezin temelidir ve hiç bri düşüncenin olmaması olarak tanımlanır. Fiziksel bölüm olarak da alın çakrasında yer alır. Telekinezi de başarılı olmadan önce bunun yapılması gerekir.

Büyük bir çoğunluğa bu kelimenin anlamını sorduğunuzda size yanıt olarak özel bir konu üzerine odaklanmak olarak yanıt vereceklerdir. Fakat bu kelimenin gerçek anlamını anlatabilecek bilgiye sahip değilsiniz.

Odaklanma bir konu üzerine konsantre olmak değildir tam tersine hiç bir şey düşünmemektir. şu anda hiç bir şey incelemediğinizde ve daha sonrasında bir konu üzerinde odaklandığınızda düşünceleriniz daha rahatlamış olacak. Odaklandığınız zaman zihniniz bilgi işlemeye daha açık olacaktır.

Çoğunluk odaklanmanızı tavsiye ettiğinde demek istedikleri dikkatinizi vermeniz bu durumda demek istedikleri dikkatinizi hızlı bir şekilde toplamanız, odaklanmanızdır.

Telekinezi de, odaklanmanın anlamı düşüncelerinizi sessizleştirmektir. Bu yazıları okuduğunuzda kendinizi duyamadığınızda odaklanmış oluyorsunuz. Odaklanma, zihninizde hiç bir düşünce olmadan bir şeye bakmaktır. Sadece zihninizde tüm düşünceleri sildiğinizde odaklanmış olursunuz.

Şunu anlamalısınız odaklanma zihinde hiç ses olmamasıdır. Halen daha düşünebilirsiniz ama aklınızda hiç bir kelime ve ses oluşmaz. *Devamı gelecek tek denmek istenen aslında zihninizde oluşan düşüncenin sadece bir düşünceden ibaret olması sesli düşünmemeniz yani zihninizi susturmanız bu kısım bana aittir geri kalanı başka bir yazıdan.

Nasıl olucak diye kafanız karışmasın karne günü halı deseni incelemek gibi düşünün bunu deseni görürsün düşünürsün ama aklından hiç bir sesli düşünce geçmez

Parapsikoloji OdasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin