Kök çakra

4.3K 122 10
                                    

Bu çakra kuyruk sokumun da tam omurganın başladığı yerde bulunur.

Çakranın ilgili olduğu salgı bezi: Böbrek üstü bezleri

Çakranın rengi kırmızıdır.

Çakranın görevi:

Bu çakra kişinin fiziksel dünya ile olan bağını kurar.

Fiziksel enerji bu çakradan ortaya çıkar.

İhtiyaçlarımız isteklerimiz sorumluluklarımız ile ilgilidir.

Ego bu çakra ile ilgidir.

Madde bağımlılığı bu çakra ile ilgildir.

- Bu çakra, cinsel organla anüs arasındadır.

- Yaşam alanı:Yaşam iradesi, kendi varlığını onaylama, topraklanma, sağlam olarak ayaklarının üzerinde durma, hayatta kalma, kaçış, türünün devamını sağlama.

- Yaşam sorunu: Hayatta kalma

- Bu çakra varoluşumuzun temelini teşkil eder. Fiziğe ve yerküreye bağlar. Fiziksel faaliyetlerimiz bu çakranın nasıl çalıştığına bağlıdır.

- Kök çakra bizi maddesel özümüze doğru çeken bir güce sahiptir. Hayatta kalabilmemiz ve yaşamı devam ettirebilmemiz için gerekli enerjiyi sağlar. Blokaj durumunda korku, güvensizlik, tedirginlik yaşanır.

- Yetersiz çalışması ağrılara sebep olur ilgili organlarda aktivite kaybı olur.

- Bu çakra aynı zamanda geçmiş hayatlarımızın da kilitlerini açarak bize gizli kalmış yeteneklerimizi ve bilgeliğimizi geri kazandırır. Ayrıca bu hayatımızı gölgeleyen geçmiş hayatların olumsuz motiflerini ve acılarını silmemizi sağlar.

- Rengi kırmızı'dır.


Parapsikoloji OdasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin