2.6

12.2K 763 341
                                    

(Bölüm yazar anlatımı içerir az yerlerde texting geçmektedir.)

Yoongi kafayı yiyecekti..Neredeyse az kalmıştı onun yüzünü görmek..Ama o salak kızı orda unutup diğer kızın hesabını soruyordu..

Bir kez daha ellerini kafasının yanına koyup bir küfür ederek duvara ayağıyla tekme attı.

"Sikeyim.." diyerek ayağını tuttu.Gerçekten fazla sert vurmuştu ayağını.

Cebinden telefonunu çıkarıp mesaj kutusuna girdi.

Suga:Hangi cehennemdesin?

Yoora'yı bulamıyorum..

Ve sen ortada yoksun Kim gereksiz Taehyung.

Tekrardan derin nefes aldı Yoongi.O sırada telefonu titredi.

Taehyung:Babam çağırdı okuldan erken çıkmam gerekti hyung..

Sonra konuşalım..

Suga bir küfür savurarak okula tekrardan girip o kızı bulup gebertecekti..'Kim ki o Yoora'ya dokunur?' diye düşündü..

Taehyung ise hyunguna yalan atmanın vicdan azabını çekiyordu.Ayrıca karşısında sulu göz olan Sun Hi'ye aşırı gıcık olmuştu.

Neden geliyordu ki?Ona gerek bile yoktu.Gözlerini kısıp kızı süzmeye başladı ve onu burdan göndermesi gerektiğini düşündü.

Sun Hi ise Yoora'nın uyanmasını bekliyordu.Doktorlar ciddi durum olmadığını uyanınca ilaç verip yaralarını temizleyeceklerini söyleyip gitmişlerdi.

Sun Hi'nin içi yine rahat değildi.Yoora'yı öyle görmek onu daha üzüp daha ağlatıyordu..

Yoora'nın yattığı mekanın camına bakıp göz yaşlarını sildi..En yakın arkadaşıydı..Kendinden bile daha fazla değer veriyordu..Hep diye düşündü hep o lanet olası Min Yoongi yüzünden diye sinirlendi.

Ona aşık olmasaydı Yoora,başına bunlar gelmezdi diye sitem etti kendince.'Keşke Yoongi'nin numarasını vermeseydim'diye söylendi..

Arkasını dönüp gidecekken önünde bir cüsse belirdi..Kafasını kaldırıp kim diye bakarken burunları neredeyse birbirine değecek olan Taehyung'la karşılaştı..

Hemen kendini geri çekecekti ancak arkasında cam vardı..

Lanet etti neden bu çocuk bu kadar yakınımda diye içinden binlerce kez küfür etti.Kesinlikle Taehyung'dan hoşlanmıyordu gıcık olmuştu.Okulda bile onun hareketlerinden nefret ediyordu.

"Yaa!Ne yapıyor-sun sen?" Diyerek kafasını yan tarafa döndürdü.

Taehyung ise kolunun birini cama yaslayıp sırıtarak sol elini kızın çenesinden tutup kendine yaklaştırdı.

"Eğer buraya geldiğimizi bir kişiye söylersen veya ben birinden duyarsam.."

Diyerek dudaklarını yalayıp kızın dudakların baktı..

"Seni beceririm.."

Kız bir anda dediği şeyi duyunca yumruğunu sıkıp Taehyung'u itip yüzüne yumruk attı.

"Seni pis sapık!S-sen KİM OLUYORSUNDA BANA..AISH!" diyerek olayın şokunu atlatmaya çalışıyordu burda daha fazla durmaması gerektiğini anlayınca eşyasını toplayıp arkasını dönüp gidiyordu..

O sıra Taehyung Sun Hi'nin yumruk attığı yanağını tutarak gülmeye başladı..Sun Hi'nin arkasından seslendi.

"Beni duydun..." diyerek bağırdı..

"Okuldan tanıyorsundur belki.." diyerek nefes verip tekrardan kızın arkasından seslendi.

"Ne de olsa dediğimi yaparım.."

Sun Hi daha da hızlanıp giderken Taehyung gülmeye devam etti.Hepsi o aptal kızın burdan gitmesi için söylediği sözcüklerdi.

Gülmesi durunca oturdu koltuğa..

Yanağını tutarak tekrardan sırıttı.Ağzını biraz oynatarak ağrının geçmesini sağlamaya çalıştı..'Ne güç ama..'diye söylendi..

Bir yandan hyungunu düşünüyordu.Yoongi'ye haber vermeli miydi?

Mesaj atmak için telefonunu çıkaracakken hemşire Yoora'nın kaldığı odadan çıkıp uyandığını söyleyip gitti.

Taehyung ayaklandı ve Yoora'nın yattığı odaya girdi.Telefonunu cebine sıkıştırıp 'Belki sonra haber veririm.' düşüncesiyle derin nefes verdi.

Yoora'ya baktığında yaraları temizlenmiş serumunun bitmesi bekleniyordu..

Yoora Taehyung'u görünce ani şokla küfür savurdu.

"Endişelenmene gerek yok Yoora.Hyung burda değil." Dedi dikdörtgen gülüşüyle.

"Sen mi getirdin beni Taehyung?" Dedi Yoora mahçup ifadeyle..Yanağının sızlamasıyla acı çekti..

"Hyunga görünmemek zor oldu ama evet ben getirdim.." Taehyung gülümsedi ve Yoora'nın yatağının kenarına oturdu..

"T-teşekkür ederim Taehyung." Diyerek gülümsedi Yoora ardından ekledi.

"Lütfen Yoongi'ye haber verme..Şu an onu görmek istemiyorum."

Taehyung anlayışla başını salladı.

"İçin rahat olsun Yoora..Hyungun haberi olmayacak.."

Yoora tekrardan gülümseyip başını salladı..O sıra Yoora'nın cebinde duran telefon titredi.Merakla cebine elini attı ve mesaj kutusuna girdi.

Suga:Hangi cehennemdeysen seni bulup öldüreceğim.

Hem bana haber vermeden gittiğin için..

Hem de Taehyung'la olduğun için..

İşte bu mesajla gerçekten başları beladaydı..

~~~~~~~

*Taehyung farkettimde bu son bölümlerde fazla yer aldı..Suga Yoora ikilisi ya var ya yok..Ama merak etmeyin bu bölümden sonrası Suga ve Yoora olacak..Bir sonraki bölüm 2 gün sonra geliyor..

Hard // Min Yoon GiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin