Sizce hayatta mucize var mıdır?
Ya da mucizeye inanır mısınız?
O inandı.
Geri geleceğini düşündü.
Yeni kavuşmuşken bırakabilir miydi onu?Daha onu doya doya öpememişken,sarılamadan gidebilir miydi?
Önünüzde iki kapı düşünün.
Biri yıllardır beklediğiniz hayatınız..
Diğeri tüm acılardan arınıp yeni hayatınız..
Birinci kapıda her koşulda acı çekmeye mahkumken ikinci kapıda hiçbir şey dahi hatırlamayacaksın..
Hangisini seçersiniz?
Acı çekmeyi göz önünde bulundurarak yıllardır beklediğiniz anıları canlandırmayı mı?
Yoksa aklınıza dahi gelmeyen acıları geride bırakıp yeni bir uykuya dalmaya mı?
Hangisini seçerdi sizce genç kız?
İçindeki cehennem ateşi olan aşkıyla yaşamayı mı?
Yeni bir düşe adım atmayı mı?
Peki oğlan ne yapmalıydı?
Ruhsuzca,umut kırıntılarıyla,her daim kızı beklemeyi bırakabilir miydi?
Hayır.
Bırakamazdı.
Bırakmazdı.
----------------------
Gözlerini ağır şekilde açtı oğlan.Perdeleri kapanmış karanlık odada gözlerini ovarak yatakta doğruldu.
Yeniden onsuz geçirdiği yedi yüz sekseninci günüydü.
Yüzüne bir gülümseme takınarak yataktan kalktı ve perdeleri sonuna kadar açıp dolabın karşısına geçti, giyeceği takım elbisesini çıkardı.Üstünü dikkatli şekilde giyip gözlerini tekrardan ovdu.Uykusunu alamamıştı demek.
Yanda duran kızın en sevdiği parfümü kendisine sıkıp aynaya bir kez daha gülümsedi.Saçlarını elleriyle şekillendirerek iyi bir görünüm kazandırdı.Saçlarını iki ay önce değiştirerek gri renge boyamıştı.Kızın en sevdiği renkti.
Odadan araba anahtarını alacakken bir saniye durakladı.Yürümenin daha mantıklı olacağını düşündü ve evinin aşağı katına yavaş adımlarla indi.Dünden hazırladığı papatyalarla gülümseyerek nefes verdi.
Bugün beklediği gündü işte.Onunla konuşabilecekti her gün olduğu gibi.
Küçük kitaplıktan hatıra defterini alarak ayakkabılarını da giyip evden büyük bir gülümsemeyle çıktı.
İşte hazırdı her zamanki gibi.
Öncelikle biraz ilerleyip evinin önündeki yaşlı kadına selam verip giderken yaşlı kadın onu durdurdu.
"Ona mı gidiyorsun tekrardan?" Diyerek elindeki torbaları yan tarafa bıraktı yaşlı kadın.
Genç oğlanı çok seviyordu ve ne tür acılar çektiğini iyi biliyordu kadın.
Genç oğlan nefes verip küçük bir tebessümle karşılık verdi.
"Ondan başka işi olamaz değil mi?" Diyerek yaşlı kadının yanına geldi yeni gelen yaşlı adam.Oğlan ise tekrardan bir gülümseme gönderdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hard // Min Yoon Gi
Fanfiction"Her sabah tekrar tekrar sever misin beni?" [25.01.2016] [21.05.2016] -Min Yoongi Fanfiction- *Tüm Hakları Saklıdır.