Elimdeki hapı yatağın bir ucuna fırlattım.Hiç olmamış bir şeyin bitmişlik hissini yaşıyordum belkide.
Cidden dışardan çok mu güçlü biri gibi gözüküyordum da her defa aynı yerimden vuruyordu beni?
Ben hala kalbi kırık bir kız çocuğuyum.O ise kalbimi kıran fakat bunu hiç bilmeyen birisi.
Ne yapmalıydım?
Acı çekmemek için ölmek mi?Acıyı göze alarak sevmeye devam etmek mi?
Suga'ya sahip olmadan ölmek istemiyordum.Onu kaç yıl beklediysem biraz daha bekleme gücü bulabilirdim belkide.
Namjoon'un sözü aklıma gelince koltuktan koşarak odama yöneldim.Albümün arkasında bahsettiği önemli şey ne olabilirdi ki?
Geçen hafta kırdığım albümü parçalar halinde görürken içim acıdı.Keşke kırmasaydım..
Albümle birlikte yatağa otururken telefonumdan bir ses geldi.Komidine uzanıp elime aldığımda mesaj kutusuna girdim.
Kimden:NamJoon
Seni arıyorum müsait misin?
'Evet' yazıp gönderdikten sonra kısa bir süre zarfında arama geldi.
"Alo?"
"Yoora...Nasılsın?"
Kısa bir nefes verip cevapladım.
"Nasıl olmalıyım sence?"
"Aish..Benimkide soru-durur musun Taehyung!Çekil şuradan!"
Oradaki seslerden Taehyung'un kulak misafiri olmaya çalıştığını anladım.
"Namjoon?"
"Şimdilik kapamak zorundayım Yoora.Yanında olduğumu unutma..Ne de olsa eski dostumsun..Akşama ararım seni..Hoşçakal."
"Peki hoşçakal." Cevapladıktan sonra dolan gözlerimi umursamadan albüm kapağını açtım.Her üyenin yazmış olduğu yazılara döndüm.
Hepsinin gizli bir mesajı vardı.Daha doğrusu altı kişinin gizli mesajı vardı.Bunlara Suga dahil değildi.Suga sadece imzasını atıp adını yazmıştı.
Baştan başlayarak diğer üyelerin yazdıklarına baktım.
'Sen bahsettiği kızsın.Neden aklını kullanmayıp baştan çıkmadın onun karşısına noona?En arka sayfadaki not senin son şansın.' -Jeonjung Kook
'Yoora ha?Demek buradasın..Şimdi cesaret geldi demek ki..Sana son şansını söylerim ama çocuğunuzun ismini benim ismimi koymaya söz verirsen..Ben verdin diye sayıyorum o zaman..Peki son şansın arka sayfadaki notta gizli.'
-Kim Taehyung'İsmim üzere hala bir umudunun olduğuna inanıyorum.O umut en arka sayfada..'
-Jung Hoseok'Dört yıl üzerine baya güzelleşmişsin..Doğrusu fotoğrafta gördüm seni..Eğer hyunga aşık olmasaydın emin ol bana aşık olurdun noona..Cazibeli erkek olduğum için.Neyse en arka sayfaya bak derim.'
-Cazibeli Park Jimin'Leadermon olarak değil senin arkadaşın olarak emrediyorum.Suga hyungu kendine bağla.Pardon..O sana bağlı değil miydi zaten?..Aish unutmuşum en arka sayfaya bak bücür..' -Namjoon
'Merhaba hanımefendi..Ben bu grubun en büyüğü Seokjin..Kim Seokjin..Bu kadar yeterli sanırım..En arka sayfaya bakmanızı öneririm..' -Kim Seokjin
En arka sayfada ne vardı ki?Albümün en arka sayfasına bakınca küçük beyaz bir zarf yatağa düştü.Elime aldığımda zarfın yaprağını açtım.Zarfın içindekilerin yatağa dökünce içinden küçük bir ev anahtarı ve bir kağıt parçası döküldü.Bunlarda neydi böyle?
Aklım iyice karışmıştı.Tanrı aşkına benle oyun mu oynuyorlardı?
Kağıdı elime alarak okumaya başladım.
'Her şeyin bir çözümü vardır değil mi?Önemli olan o çözümü bulmak değil midir zaten?Kısacası senin ışığın biz oluyoruz.Umarım bu yardımımızı boşa çıkarmazsın.Aksi takdirde hep karanlıkta kalırsın ve yardımına da kimse gelmez.Aşağıdaki adrese 08/03/2016 tam 00:00 orda olmanı istiyoruz.Dediğimiz gibi son şansın ve değerlendirmek senin elinde...
-RM/K.T/P.J/J.H/JK/K.SNeden Suga'nın doğumgününe bağlayan gecede orda olmamı istiyorlardı?
-------------
*Finale adım adım..*FIREEEEEEEE~~~~~~~~
ALLAH'IM O NASIL BIR KLIP?!
ÖLDÜM DİRİLDİM...
*Bir sonraki bölüm hazır değil..
Byü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hard // Min Yoon Gi
Fanfiction"Her sabah tekrar tekrar sever misin beni?" [25.01.2016] [21.05.2016] -Min Yoongi Fanfiction- *Tüm Hakları Saklıdır.