4.4

11.4K 717 185
                                    

Mesafeler önemli miydi gerçekten?Bakışlar veya?Aşık olmak için bakışmak yeter miydi sahi?Neden aynı kalbe odaklanmayıp kaybeden taraf ben olmuştum?

Belkide hiç söylememeliydim adımı.Bakışları,umursamazlığı.Canımı daha da yaktı.

-Flashback-

Adımı söylememle gözlerindeki parıltının sönmesi,gözünü kaçırması,elimi bırakması,gülüşünün solması,hayatımda gördüğüm en ağır şeydi.

"Yoora mı?" Dedi gözünü tekrardan gözlerime sabitlerken.Kesinlikle karşısına çıkmamalıydım.

Elindeki albümü açıp içine bir şeyler yazdı ve bana kısa bir bakıştan sonra albümü sertçe önüme fırlattı.

"Gidebilirsin." O an işte yerin dibine girmek istemiştim.Ne yani?Bu muydu?Ben cidden ne halt etmiştim ona karşı?

"Sug-"

"Defol.Sıradakileri bekletiyorsun."O sıra gözümün dolması,boğazımın düğümlenmesi içimdeki acıyla yan tarafa bakmamla Taehyung'un dudaklarını ısırıp başını sallayarak yere bakmasıyla ağlama hissimi durduramadım.Acıyordu, bana o da acıyordu..

-Flashback End-

1 haftadır neredeyse berbat haldeydim.İçimdeki o sızı tarif edilemez duygulardan biriydi.Canımı yakmasını sağlayan sözlerini mesajlarda belki kaldırabiliyor olsamda yüzündeki o nefreti bana karşı sunarken kaldırmam imkansızdı.

Onun tarafından sevilmek nasıldır bilmiyordum ama onun tarafından nefret edilmek..

Sanırım aşka olan inancımı yitirmek gibi bir şeydi.

Elindeki hapa bir kez daha baktı genç kız.Titreyen dudaklarını aralayıp fısıldadı.'Senin yüzünden.'

------------

Odasındaki tahta olan kapıyı artık kırılma eylemine kadar getirecekti neredeyse.O kadar yumruk atıyordu ki genç adam..

En sonunda pes edip yere oturarak üyelerin bağırışlarına fark etmeyerek bir alkol çıkardı kendine.O kız onun karşısına çıkmamalıydı.Yoksa hislerini belli edecekti.Her ikisinin de canı yanacaktı.Yapamıyordu ondan vazgeçemiyordu..

-Flashback-

-4 Yıl Önce-

"Fotoğrafta adın gözüküyor aptal Yoora." Yazarak kıza gönderdi.Dudaklarında ki gülümseme genişledi.Ne kadar devam ettirecekti bu oyunu merak ediyordu adam.

Ona Taehyung'la mesajlaşmasına inandırmasından sonra kızın sevinmesi üzerine kaşlarını çattı.Anlayamıyordu kendisiyle mesajlaşmasından neden korkuyordu bu kadar diye düşündü genç.

-Flashback End-

Kız onun karşısına çok önceden çıksaydı hiçbiri olmayacaktı bunların.Genç adam o rapor fotoğrafından sonra kızı bulmuş görmüştü.Oyunu devam ettirmeseydi kız, Suga da onun karşısına çıkacaktı.

Genç düşündü 'Ya o kavga sahnen?'

-FlashBack-

"Yoongi!Aşağıda..Kavga var..." diyerek sınıfa telaşlı ve bir o kadar nefes nefese bir çocuk girdi.

Yoongi başını kaldırmadan sessizce küfür etti.

"Beni ilgilendirmiyor."

"Ama-"

"Siktir git."

"Bir dinle!"

"Ya!Sana başımdan defolup gitmeni söyledim.Şimdi o lanet çeneni kapa ki bende uyuyayım!"

"Senin bahsettiğin kız ve-"

"Ne dedin sen?" Yoongi aniden başını kaldırıp ayağa kalkarak çocuğun yakasına yapıştı.

"Nerdeler?"

"S-sakin ol.A-şağıdalar."

Çocuğun yakasını bırakıp yine önündeki kızları itip aşağı kata indi.Gözleri Yoora'yı ararken Yoora'nın acı çığlığını duyunca içinden bir şeyler gitti Yoongi'nin.Gerçekten Yoora'yı dövüyorlardı.

Yoongi tam Yoora'yı tutacağı sıra arkasından Taehyung'un gelmesiyle Yoora'ya bakmadan önündeki Yoora'ya saldıran kızın kolunu bükerek soyunma odasına çıkardı.

Taehyung'a ettiği küfürün haddi hesabı yoktu.Sinirle kızın kolunu tutarken Taehyung'un Yoora'ya dokunmasını kabul edemedi.

Sinirini karşısındaki kızdan çıkaracaktı.Yoksa en yakın arkadaşına zarar verecekti.

-Flashback End-

"Neden oyun oynamaya devam ettin?Oyun oynamaya devam ettiysen neden karşıma şimdi çıktın?!" Sinirle bağırarak göz yaşlarını tutamadı genç adam.Saçlarını çekerek yere vurdu.

"Sakin ol Suga!" Odasının kapısına sertçe vuran grubun en büyüğü Jin oldukça telaşlıydı.Onun kendisine zarar vermesinden korkuyordu.Kaç saat olmuştu bu kapıda onu çıkartmak için ikna etmesi,bilmiyordu ama bu gecenin sonu rahat bitmeyecekti ondan kesinlikle emindi.

"Ya!O beni anlamadı hiçbir zaman!Nasıl sakin olmalıyım!" Diyerek hıçkırıklara boğuldu genç.

Onun sesini duyan vefalı Jin menajerin kulağına gitmemesi için şimdiden liderle konuşma yapma planı hazırlıyordu.

"Sakin olmaya çalış.Kapıyı açmaya ne dersin?"

"Lütfen.." dedi titrek sesiyle genç.

"Beni yalnız bırak.."

Büyük bir sıkıntıyla nefes verdi en büyük.Bu sefer menajerin kulağına veya başkanın kulağına gitmemeliydi bu sorunlar.Yoksa Suga için kötü olabilirdi.

Grup veya Suga'nın başına bir şey gelmesini istemiyordu.

Genç adam ise bir süre sinirlerini dindirerek ellerini şakaklarına getirdi.Yerden kalkarak odadaki kızın kendi çizmiş olduğu portresine baktı.Elini kızın dudaklarına getirerek gülümsedi.

Kan kırmızısına dönmüş dudaklarını araladı genç.

"Bir gün seni öpebilecek miyim?" Diyerek gözündeki yaşın düşmesine izin verdi.İçindeki sızıyla elini çekti.Yanda duran siyah örtüyü portreyi kapatarak sakladı.Rahatlamasını sağlayacak tek şey yaparak yatağa attı kendini.

Başını geceyi simgeleyen aya bakarak genç kızı düşündü.

"Seni istiyorum.." Diye fısıldayarak uykuya kendini teslim etti.

---------------

Not1:Şaşarsınız böyle hfksjdkdkds Demek ki baştan beri Yoora değil Suga kızla oynuyormuş arkadaşlar.Kendini Taehyung göstermesi ayrı bir mesele..

Neyse siz nasıl düşünüyorsunuz?Değerlendirin bakalım *-*

Not2:Bir sonraki bölüm hazır değil..

Hard // Min Yoon GiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin